گروه بنگاه‌ها - هفتمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات دهم اسفندماه با حضور تعدادی از صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه بانکداری و نظام‌های پرداخت در هتل المپیک تهران برگزار شد. به گزارش موسسه دیده‌بان ای‌تی، این همایش با موضوع ابزار هوشمند، رونق اقتصادی، دولت همراه و محوریت نقش ابزار هوشمند و دولت همراه در توانمند‌سازی اجتماعی و نقش ابزار‌های هوشمند در رونق اقتصادی، برگزار شد.
محمد مظاهری مدیرعامل شرکت توسن تکنو در این همایش به ارائه مقاله‌ای با عنوان «دولت الکترونیک همراه، پرداخت الکترونیک و شاخص‌های اندازه‌گیری پرداخت الکترونیک دولتی» پرداخت.
وی در تشریح دولت الکترونیک در مقاله خود به بازیگران این عرصه شامل دولت، بنگاه‌ها، شهروندان و مشارکت‌کنندگان اشاره کرد و سطوح بلوغ دولت الکترونیک را در چهار سطح انتقال اطلاعات، تعامل، سرویس و خدمات تراکنشی و شبکه یکپارچه که شامل یکپارچگی در ارائه خدمات دولتی است طبقه‌بندی کرد.
وی همچنین اظهار کرد: یکی از ملزومات دولت الکترونیک استفاده از ابزارهای همراه هوشمند که دسترس‌پذیری، برقراری ارتباط در هر نقطه و ارتقای برنامه‌ها روی تلفن همراه است.
در پایان این همایش نیز پنل تخصصی با موضوع ابزارهای هوشمند، رونق اقتصادی، دولت همراه با حضور سخنرانان از جمله دکتر سیدولی‌الله فاطمی، عضو هیات‌مدیره بانک ملی ایران برگزار شد.