گروه بازار پول- معاون نظارتی بانک مرکزی به همراه هیاتی با عزیمت به کشور برونئی دارالسلام در بیست و چهارمین جلسه شورای‌عالی هیات خدمات مالی اسلامی حضور یافت. به گزارش سایت رسمی بانک مرکزی، در این مجمع صورت‌های مالی سال 2013 میلادی هیات خدمات مالی اسلامی مصوب شد و دکتر ولی‌الله سیف، رئیس‌کل بانک‌مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به‌عنوان نایب رئیس سیزدهمین مجمع عمومی سالانه این هیات انتخاب شد.
تصویب سند «رهنمودهای اصلاحی در خصوص عناصر کلیدی فرآیند بررسی‌های نظارتی موسسات ارائه‌دهنده خدمات مالی اسلامی به استثنای شرکت‌های بیمه و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک اسلامی» که اصلاحیه‌ای بر پنجمین سند منتشره توسط آن هیات به شمار می‌رفت، از دیگر مصوبات این مجمع بود. در حاشیه جلسات مجمع، همایش یک روزه‌ای نیز با عنوان « نوآوری‌ها در فرآیند تبدیل به اوراق بهادار کردن دارایی‌ها با تمرکز بر صکوک و ابزارهای هجینگ اسلامی» برگزار شد که طی آن سخنرانان، آخرین یافته‌ها و نتایج بررسی‌های خود را در زمینه‌هایی چون مباحث قانونی و چالش‌های فراروی توسعه ابزارهای هجینگ اسلامی، نقش کمیته‌های متمرکز شریعت در ساختاربخشی به صکوک و ابزارهای هجینگ اسلامی ارائه کردند.
علاوه‌بر این، سخنرانی عمومی با عنوان اقتصاد مبتنی‌بر اخلاق اسلامی و پویایی توسعه صنعت خدمات مالی اسلامی توسط یکی از استادان مسلمان دانشگاه‌های کشور انگلستان ارائه شد. هیات خدمات مالی اسلامی، مرجع بین‌المللی استاندارد‌گذار است که به اهتمام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مراجع نظارت بانکی برخی دیگر از کشورهای اسلامی در سال ۲۰۰۲ میلادی تاسیس شد و در زمینه تنظیم و تدوین مقررات و استانداردهای ناظر بر صنعت مالی اسلامی مشتمل بر بانکداری، بازار سرمایه و بیمه فعالیت دارد.