گروه بنگاه‌ها- دکترشمس عالم، عضو هیات‌مدیره که ناظر بر معاونت‌ها و مدیریت‌های مستقل بانک پارسیان است، احکام معاون جدید فناوری اطلاعات، سرپرست معاونت مالی و سرمایه‌گذاری‌های بانک و سرپرست مدیریت سخت‌افزار و شبکه را به ایشان اعطا کرد.

در این احکام مهدی رضایی به سمت سرپرست معاونت مالی و سرمایه‌گذاری‌ها، احمد جعفری به‌عنوان معاون فناوری اطلاعات و کیوان کمالی به‌عنوان سرپرست مدیریت سخت‌افزار و شبکه منصوب شدند.
دکتر شمس عالم، در این مراسم که مدیران و روسای بخش فناوری اطلاعات و مدیران و روسای مالی نیز حضور داشتند، بر تقویت و حفظ سرمایه‌های انسانی به‌عنوان نیروهای ارزشمند در بانک تاکید کرد و گفت: جذب نیروهای متخصص و تحصیلکرده و ارزشمند از زمان افتتاح بانک باعث رشد و اعتماد مردم و ارتقای جایگاه بانک پارسیان شد و چنین ظرفیت بالایی می‌طلبد که این سرمایه‌های ارزشمند را تقویت و حفظ کنیم.
ایشان با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات در برهه رقابتی کنونی اظهار کرد: ساختار بانک‌ها در چند دهه اخیر دستخوش تغییراتی به‌ویژه در حوزه IT شده و نیاز است که این حوزه در بانک پارسیان تقویت شود. به گفته وی تاسیس هلدینگ فناوری نیز بر این اساس صورت گرفته است.
وی در بخشی از سخنانش به اهمیت امور مالی در بانک اشاره و اظهار کرد: نقش محوری مالی باید در تصمیمات بانک حفظ و تقویت شود و همچنین مالی باید وظیفه نظارتی و کنترلی خودش را فراموش نکرده و به جد دنبال کند. همکاران سختکوش مالی با همدلی و تلاش مضاعف پیش رفته و با کمک دیگر مدیریت‌ها لازم است که به آقای رضایی که تجربه خوبی در مدیریت مالی دارد، کمک کنند. دکتر شمس عالم تاکید کرد: مدیرعامل و مدیران ارشد بانک تمام سعی شان بر این است که جهت دهی رشد از داخل بانک باشد؛ زیراکه این اقدام سینرژی بیشتری میان واحدها و مجموعه بانک ایجاد می‌کند.
جعفری، معاون فناوری اطلاعات و رضایی، سرپرست معاونت مالی و سرمایه‌گذاری‌ها نیز ضمن تشکر از هیات‌مدیره و مدیران عالی بانک به خاطر حسن اعتمادشان اظهار امیدواری کردند که بتواند با انرژی مضاعف و همراهی همیشگی همکاران و حمایت مدیران ارشد در راستای پیشرفت بانک تلاش کرده و دیدگاه‌های آقای دکتر دیواندری، مدیرعامل جدید و مدیران ارشد را محقق سازند.