گروه بنگاه‌ها: مدیرعامل بانک شهر ضمن اشاره به این موضوع که در نظام بانکی، میزان سرمایه یک عامل تعیین‌کننده در فعالیت بانک‌ها است، گفت: بانک شهر به‌دنبال افزایش سرمایه و در پی آن تحقق میزان EPS بالاتر است.

حسین محمد پورزرندی، میزان سرمایه متناسب با شاخص‌های اقتصادی موجود را بسیار با اهمیت تلقی کرد و افزود: در همین رابطه موضوع افزایش سرمایه بانک شهر طی دو مرحله و تا سال آینده پیش‌بینی شده است، به نحوی که در گام نخست، این بانک در نظر دارد تا سرمایه ۴هزار میلیارد ریال فعلی خود را به رقم ۸ هزار میلیارد ریال رسانده که پیش‌بینی می‌شود این رقم از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران بانک تامین شود.

دکتر پورزرندی همچنین خاطرنشان کرد، بانک شهر در نظر دارد در گام بعدی نیز از رقم ۸ هزار میلیارد ریال به سرمایه ۱۶هزار میلیارد ریالی ارتقا یافته که این رقم نیز از محل مطالبات و سود انباشته تامین خواهد شد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به موضوع تحقق سود هر سهم (EPS) بانک شهر پرداخت و یادآور شد، طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته این بانک با سرمایه ۱۶ هزار میلیاردی، EPS خود را به رقم ۳۰۰ ریال خواهد رساند که این رقم از دو محل عملیات بانکی بانک شهر و بخش عمده‌ای نیز از قبال فعالیت‌های شرکت‌های زیرمجموعه این بانک که در قالب پنج هلدینگ گروه مالی، ساختمان، معدنی، انرژی و فناوری‌اطلاعات سازمان‌دهی شده‌‌اند، محقق خواهد شد.

سازمان بیمه نیروهای مسلح لوح تقدیر بهره‌وری گرفت

گروه بنگاه‌ها: سازمان بیمه نیروهای مسلح مفتخر به دریافت لوح تقدیر از سازمان ملی بهره‌وری شد. به گزارش روابط عمومی سازمان بیمه نیروهای مسلح، در مراسم اعطای جایزه ملی بهره‌وری، سازمان بیمه نیروهای مسلح مفتخر به دریافت لوح تقدیر سطح ۲ بهره‌وری از سازمان ملی بهره‌وری شد.