گروه بنگاه‌ها: بیمارستان و مرکز مغزو اعصاب ایران با تامین مالی ۹۰ میلیون یورویی بانک صنعت و معدن در مرحله پذیرش قراردارد. به گزارش بنکر، افخمی، رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در همایش فضیلت‌های فراموش نشدنی در اخلاق نیکوکاران ایرانی که به مناسبت اقدام عملی جهت تامین مالی پروژه عظیم بیمارستان و مرکز مغز و اعصاب ایران که به ابتکار پروفسور مجید سمیعی تشکیل شده بود به تشریح نقش خیرین در توسعه میهن اسلامی پرداخت.

افخمی در این همایش که با حضور‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدباقر قالیباف شهردارتهران، نیری رئیس مجمع خیرین سلامت کشور، پروفسور مجید سمیعی چهره ماندگار ایران و اولین جراح میکروسکوپی مغز و مبدع جراحی قاعده جمجمه درجهان و جمعی از خیرین کشور برگزار شد گفت: انتظاری که از خیرین می‌رود همکاری و مشارکت اثربخش، فعالیت هوشمندانه با رویکرد جهانی و پایبندی به رویکرد ارزش‌آفرینی است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در دعوت از خیرین برای حمایت از ساخت بیمارستان و مرکز تحقیقات علوم مغز و اعصاب ایران گفت: هر یک از شما با ورود به باشگاه خیرین جهان طراز حامی این بیمارستان می‌تواند غیرممکن را ممکن ساخته و حیاتی دوباره به جان‌های خسته نیازمندان بخشد.

در خاتمه مراسم مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد که تامین مالی ۹۰ میلیون یورویی این طرح توسط بانک صنعت و معدن در مرحله پذیرش قراردارد.