گروه بنگاه‌ها: مدیرعامل بانک مهر اقتصاد گفت: محصولاتی که تاکنون بانک مهر اقتصاد در مطابقت با عملیات بانکی بدون ربا موفق به ارائه آن شده، مورد توجه ذی‌نفعان به‌ویژه مشتریان بانک قرار گرفته است. غلامحسن تقی نتاج خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌های پولی و بانکی خود را به‌منظور انطباق با قانون عملیات بانکی بدون ربا بازنگری کرده‌ایم و سالانه بین ۸۰۰ هزار تا یک میلیون فقره وام و تسهیلات به متقاضیان ارائه می‌کنیم.

همچنین وی، سند اقتصاد مقاومتی را نقشه راه این بانک عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، وی افزود: با توجه به تحولات مثبتی که در حوزه اقتصادی کشور در حال وقوع است و به‌منظور تداوم فعالیت درحوزه بانکی، باید با مشارکت و همفکری تمامی مدیران و کارکنان بانک، راهبردهای پولی و بانکی خود را مورد بازنگری قرار دهیم.

وی بازنگری در سیاست‌های کلان بانک مهر اقتصاد و سند راهبردی آن در افق چشم‌انداز سال ۱۴۰۴ را از اهداف اصلی این همایش برشمرد و اظهار کرد: بررسی وضعیت نظام پولی و بانکی کشور، بررسی راهکارهای ورود به عرصه بین‌المللی، جامع‌نگری و آینده‌نگری درخصوص تدوین سند راهبردی از اهم مواردی هستند که باید با تمرکز بر آنها برنامه‌های آتی بانک را تنظیم کنیم.