گروه بنگاه‌ها: به پاس تقدیر از حمایت‌های بانک پارسیان از محیط زیست و حیات وحش کشور، لوح تقدیر نماینده سازمان ملل در امور محیط زیست (UNDP) به دکتر دیواندری، مدیرعامل بانک پارسیان اهدا شد. به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان؛ احمد علی کیخا معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست در همایش تجلیل از مشتریان بانک پارسیان، طی سخنانی با یادآوری شباهت فعالیت بانک‌ها و سازمان حفاظت محیط زیست، بانک را حافظ سرمایه ایرانیان برای توسعه کشور و سازمان حفاظت محیط زیست را حافظ سرمایه ژنتیکی و تنوع زیستی ایران توصیف کرد و گفت: اگر روزی مشتریان بانک، حساب‌های خود را خالی کنند، حیات بانک دچار خطر می‌شود و اگر این اتفاق برای ذخایر ژنتیک کشور بیفتد، بانک تنوع زیستی ایران دچار خطر می‌شود، همانگونه که در گذشته دور، شیر ایرانی و ببر ایرانی از تنوع زیستی کشور رخت بر بستند. وی با تقدیر از حمایت‌های بانک پارسیان از محیط زیست و حیات وحش کشور، از همه ایرانیان به‌ویژه مشتریان برتر حاضر در مراسم که عمدتا صاحبان صنایع، شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ خدماتی و تولیدی کشور بودند، خواست با طبع بلند و همت والای خود در جهت حفظ محیط زیست و پایداری حیات وحش کشور، در این اقدام مسوولانه بانک پارسیان مشارکت کنند. معاون سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به رونمایی از جدیدترین چک بانکی پارسیان، پیشنهاد کرد مدیرعامل بانک این چک را به صورت نمادین در وجه یوزپلنگ ایرانی صادر کند و دیواندری نیز از این پیشنهاد استقبال کرد و با امضای این چک، جدیدترین خدمت بانک پارسیان با عنوان لوتوس سیمین به نام یوزپلنگ ایرانی ثبت شد که این اقدام با تشویق بسیار حاضران مواجه شد. گروه بنگاه‌ها: به پاس تقدیر از حمایت‌های بانک پارسیان از محیط زیست و حیات وحش کشور، لوح تقدیر نماینده سازمان ملل در امور محیط زیست (UNDP) به دکتر دیواندری، مدیرعامل بانک پارسیان اهدا شد. به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان؛ احمد علی کیخا معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست در همایش تجلیل از مشتریان بانک پارسیان، طی سخنانی با یادآوری شباهت فعالیت بانک‌ها و سازمان حفاظت محیط زیست، بانک را حافظ سرمایه ایرانیان برای توسعه کشور و سازمان حفاظت محیط زیست را حافظ سرمایه ژنتیکی و تنوع زیستی ایران توصیف کرد و گفت: اگر روزی مشتریان بانک، حساب‌های خود را خالی کنند، حیات بانک دچار خطر می‌شود و اگر این اتفاق برای ذخایر ژنتیک کشور بیفتد، بانک تنوع زیستی ایران دچار خطر می‌شود، همانگونه که در گذشته دور، شیر ایرانی و ببر ایرانی از تنوع زیستی کشور رخت بر بستند. وی با تقدیر از حمایت‌های بانک پارسیان از محیط زیست و حیات وحش کشور، از همه ایرانیان به‌ویژه مشتریان برتر حاضر در مراسم که عمدتا صاحبان صنایع، شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ خدماتی و تولیدی کشور بودند، خواست با طبع بلند و همت والای خود در جهت حفظ محیط زیست و پایداری حیات وحش کشور، در این اقدام مسوولانه بانک پارسیان مشارکت کنند. معاون سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به رونمایی از جدیدترین چک بانکی پارسیان، پیشنهاد کرد مدیرعامل بانک این چک را به صورت نمادین در وجه یوزپلنگ ایرانی صادر کند و دیواندری نیز از این پیشنهاد استقبال کرد و با امضای این چک، جدیدترین خدمت بانک پارسیان با عنوان لوتوس سیمین به نام یوزپلنگ ایرانی ثبت شد که این اقدام با تشویق بسیار حاضران مواجه شد.

دریافت جرایم راهنمایی و رانندگی

توسط پست بانک

گروه بنگاه‌ها: براساس تفاهم‌نامه منعقده بین پست بانک ایران و پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، جرایم قبوض راهنمایی و رانندگی به‌صورت حضوری و غیرحضوری توسط پست بانک ایران در سراسر کشور دریافت می‌‌شود.

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، دارندگان قبوض جرائم راهنمائی و رانندگی می‌توانند با مراجعه حضوری به شعب و دفاتر این بانک یا به‌صورت غیرحضوری از طریق درگاه‌های الکترونیکی اعم از اینترنت بانک به نشانی www.postbank.ir، دستگاه‌های خودپرداز، تلفنبانک ۸۴۲۸۴، دستگاه‌های کارتخوان، پایانه شعب و وب‌کیوسک با استفاده از کارت شتاب نسبت به پرداخت وجوه آن اقدام کنند.

بنابراین گزارش، قبوض دارای شناسه پرداخت و شناسه قبض از طریق درگاه‌های الکترونیکی قابل پرداخت بوده و قبوضی که بدون شناسه پرداخت و شناسه قبض است، صرفا به‌صورت حضوری و از طریق شعب و دفاتر این بانک قابل پرداخت هستند.