گروه بنگاه‌ها: براساس تفاهم‌نامه منعقده بین پست بانک ایران و پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، جرایم قبوض راهنمایی و رانندگی به‌صورت حضوری و غیرحضوری توسط پست بانک ایران در سراسر کشور دریافت می‌‌شود. به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، دارندگان قبوض جرائم راهنمائی و رانندگی می‌توانند با مراجعه حضوری به شعب و دفاتر این بانک یا به‌صورت غیرحضوری از طریق درگاه‌های الکترونیکی اعم از اینترنت بانک به نشانی www.postbank.ir، دستگاه‌های خودپرداز، تلفنبانک ۸۴۲۸۴، دستگاه‌های کارتخوان، پایانه شعب و وب‌کیوسک با استفاده از کارت شتاب نسبت به پرداخت وجوه آن اقدام کنند. بنابراین گزارش، قبوض دارای شناسه پرداخت و شناسه قبض از طریق درگاه‌های الکترونیکی قابل پرداخت بوده و قبوضی که بدون شناسه پرداخت و شناسه قبض است، صرفا به‌صورت حضوری و از طریق شعب و دفاتر این بانک قابل پرداخت هستند. گروه بنگاه‌ها: براساس تفاهم‌نامه منعقده بین پست بانک ایران و پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، جرایم قبوض راهنمایی و رانندگی به‌صورت حضوری و غیرحضوری توسط پست بانک ایران در سراسر کشور دریافت می‌‌شود.

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، دارندگان قبوض جرائم راهنمائی و رانندگی می‌توانند با مراجعه حضوری به شعب و دفاتر این بانک یا به‌صورت غیرحضوری از طریق درگاه‌های الکترونیکی اعم از اینترنت بانک به نشانی www.postbank.ir، دستگاه‌های خودپرداز، تلفنبانک ۸۴۲۸۴، دستگاه‌های کارتخوان، پایانه شعب و وب‌کیوسک با استفاده از کارت شتاب نسبت به پرداخت وجوه آن اقدام کنند.

بنابراین گزارش، قبوض دارای شناسه پرداخت و شناسه قبض از طریق درگاه‌های الکترونیکی قابل پرداخت بوده و قبوضی که بدون شناسه پرداخت و شناسه قبض است، صرفا به‌صورت حضوری و از طریق شعب و دفاتر این بانک قابل پرداخت هستند.