گروه بنگاه‌ها: دومین جشنواره جایزه بدیع‌الزمان فروزانفر، با مشارکت بانک پاسارگاد به‌عنوان حامی اصلی و حضور چهره‌های ادبی و فرهنگی ایران برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در این جشنواره که در تاریخ ۱۲ آذر ۱۳۹۳ و در محل موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد، چهر‌ه‌های فرهنگی و ادبی کشور، ضمن بزرگداشت مقام این استاد برجسته زبان و ادبیات فارسی و ادیب سرشناس، به بیان ویژگی‌ها و خاطراتی از این استاد گرانقدر پرداختند. در این مراسم همچنین علاوه‌بر تقدیر از برگزیدگان و ناشران برگزیده جشنواره، از کتاب‌های استاد زنده‌یاد فروزان‌فر که به همت انتشارات دانشگاه تهران چاپ شده است، رونمایی شد.

بنابراین گزارش، بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی خود، علاوه‌بر حمایت از فرهنگ و هنر کشور، ضمن بزرگداشت چهره‌های عرصه‌های مختلف ادبی، فرهنگی و هنری، یاد و خاطره این عزیزان را همواره زنده نگه می‌دارد.

بدیع‌الزمان فروزانفر، استاد فرهیخته و دلسوز زبان و ادبیات پارسی، بسیاری از استادان سرشناش ادبیات پارسی را تربیت کرده‌است. وی در شیوه تدریس از نبوغ ذاتی و مهارت‌های علمی، کلامی و عقلی برخوردار بوده و آثار و تالیفات ارزشمندی را در این حوزه از خود بر جای گذاشته‌است.