گروه بنگاه‌ها: شرکت لیزینگ شهر با مشارکت شهرداری تهران و شرکت کنترل کیفیت هوا، آماده همکاری با دست‌اندرکاران صنایع و تجهیزات مناسب با محیط‌زیست است. اسدالله غلامپور، مدیرعامل شرکت لیزینگ شهر در جریان برگزاری نمایشگاه رونمایی از موتورسیکلت‌های برقی ضمن اعلام مطلب فوق گفت: این شرکت با حضور فعال در نمایشگاه موتورسیکلت‌های برقی تسهیلات با شرایط مناسب برای متقاضیان این‌گونه وسایل نقلیه پاک در نظر گرفته است که مورد استقبال مراجعه‌کنندگان نمایشگاه قرار گرفته است. وی افزود: آماده ارائه خدماتی همچون ارائه تسهیلات به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، تاکسیرانی، تامین تجهیزات و ماشین‌آلات موردنیاز صنایع، تامین انواع خودروهای داخلی و خارجی، تامین دفتر کار برای پزشکان، وکلا و مهندسان در قالب قراردادهای اجازه به شرط تملیک هستیم. وی گفت: به‌منظور حفظ حقوق مصرف‌کنندگان دقت بسیاری صورت گرفته است تا با شرکت‌هایی قرارداد منعقد شود که ضمن اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌ربط در زمینه‌های فنی و استاندارد، توانایی ارائه خدمات پس از فروش در کشور را هم داشته باشند. گروه بنگاه‌ها: شرکت لیزینگ شهر با مشارکت شهرداری تهران و شرکت کنترل کیفیت هوا، آماده همکاری با دست‌اندرکاران صنایع و تجهیزات مناسب با محیط‌زیست است.

اسدالله غلامپور، مدیرعامل شرکت لیزینگ شهر در جریان برگزاری نمایشگاه رونمایی از موتورسیکلت‌های برقی ضمن اعلام مطلب فوق گفت: این شرکت با حضور فعال در نمایشگاه موتورسیکلت‌های برقی تسهیلات با شرایط مناسب برای متقاضیان این‌گونه وسایل نقلیه پاک در نظر گرفته است که مورد استقبال مراجعه‌کنندگان نمایشگاه قرار گرفته است.

وی افزود: آماده ارائه خدماتی همچون ارائه تسهیلات به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، تاکسیرانی، تامین تجهیزات و ماشین‌آلات موردنیاز صنایع، تامین انواع خودروهای داخلی و خارجی، تامین دفتر کار برای پزشکان، وکلا و مهندسان در قالب قراردادهای اجازه به شرط تملیک هستیم. وی گفت: به‌منظور حفظ حقوق مصرف‌کنندگان دقت بسیاری صورت گرفته است تا با شرکت‌هایی قرارداد منعقد شود که ضمن اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌ربط در زمینه‌های فنی و استاندارد، توانایی ارائه خدمات پس از فروش در کشور را هم داشته باشند.