گروه بنگاه‌ها: بانک رفاه کارگران «طرح تکریم» ویژه مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی را ارائه کرد. تمامی مستمری‌بگیرانی که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند، می‌توانند از مزایای این طرح برخوردار شوند. بر اساس این طرح، به دارندگان حساب جاری و کوتاه‌مدت، تسهیلات مرابحه و به دارندگان حساب پس‌انداز، تسهیلات قرض‌الحسنه رفع نیازهای ضروری پرداخت می‌شود. بر این اساس حداقل و حداکثر مبلغ تسهیلات مرابحه ۲۰ و ۴۰۰ میلیون ریال بر اساس میانگین مانده حساب و تسهیلات قرض‌الحسنه رفع نیازهای ضروری ۱۰ و ۲۰ میلیون ریال بر اساس میانگین مانده حساب است.

قرعه‌کشی طرح عیدانه بانک مسکن

گروه بنگاه‌ها: برندگان طرح عیدانه بانک مسکن که در طول اجرای این طرح از ابتدای عید فطر تا عید قربان، حداقل ۶ قسط از اقساط پرداختی باقیمانده خود را به‌صورت یکجا تسویه کرده‌اند، به قید قرعه معرفی شدند. مسوول روابط عمومی بانک مسکن بازه زمانی انجام این طرح را از ۵ مرداد ماه تا ۲۰ مهرماه عنوان کرد و افزود: در طول این مدت تعداد۹۳۶۲ نفر از مشتریان بانک مسکن مشمول شرکت در این قرعه‌کشی شدند.وی افزود: جوایز طرح شامل۱۰ فقره کمک هزینه سفر حج عمره، ۲۰ فقره کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و۳۰ فقره کمک هزینه سفر به مشهد مقدس است که به برندگان این قرعه‌کشی تعلق گرفت. همچنین بانک مسکن در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و رضایتمندی آنها با اجرای طرح «دو عید، پنج عیدی» که از عید فطر آغاز شد و تا عید قربان ادامه داشت، پنج عیدی به مشتریان خود اهدا کرد که از جمله این عیدی‌ها اختصاص جوایز به قید قرعه به مشتریانی بوده است که حداقل ۶ قسط از اقساط پرداختی باقیمانده خود را به‌صورت یکجا تسویه کرده بودند. اسامی برندگان این قرعه‌کشی نیز در سایت بانک مسکن به آدرس

www.bank-maskan.ir موجود است.

کیفیت‌سنجی سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی

گروه بنگاه‌ها: مدیرعامل شرکت آزمایشگاه‌های تخصصی گوهرشناسی و درشناسان پارس از اجرای پروژه ملی شناسایی و تعیین هویت سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی از جمله تشخیص کیفیت رنگ‌ها خبر داد و گفت: تاکنون تشخیص کیفیت سنگ‌های قیمتی در کشور به‌صورت سنتی انجام می‌شد، اما ما موفق به اجرای پروژه‌ای علمی بر اساس استانداردهای روز دنیا در این زمینه شده‌ایم و ارزیابی کیفی سنگ‌ها را به‌صورت تخصصی انجام می‌دهیم.