گروه بنگاه‌ها: بانک سامان به دارندگان کارتخوان‌های فعال تا سه برابر میانگین موجودی حساب آنها تسهیلات می‌دهد.به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، رضا شیرین گوهریان، مدیر امور اعتبارات خرد و متوسط این بانک ضمن اعلام این خبر گفت: سقف این تسهیلات ۲۰ میلیارد ریال است که بر اساس میانگین موجودی سه یا ۶ ماهه حساب متصل به دستگاه کارت‌‌خوان و داشتن سایر شرایط قابل پرداخت است. مدیر امور اعتبارات خرد و متوسط بانک سامان گفت: سقف این تسهیلات یک تا سه برابر میانگین موجودی حساب پذیرنده است که با توجه به وضعیت عملکردی دارنده دستگاه کارتخوان با نرخ سودی کمتر از نرخ سود سایر تسهیلات بانک پرداخت می‌شود. گروه بنگاه‌ها: بانک سامان به دارندگان کارتخوان‌های فعال تا سه برابر میانگین موجودی حساب آنها تسهیلات می‌دهد.به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، رضا شیرین گوهریان، مدیر امور اعتبارات خرد و متوسط این بانک ضمن اعلام این خبر گفت: سقف این تسهیلات ۲۰ میلیارد ریال است که بر اساس میانگین موجودی سه یا ۶ ماهه حساب متصل به دستگاه کارت‌‌خوان و داشتن سایر شرایط قابل پرداخت است. مدیر امور اعتبارات خرد و متوسط بانک سامان گفت: سقف این تسهیلات یک تا سه برابر میانگین موجودی حساب پذیرنده است که با توجه به وضعیت عملکردی دارنده دستگاه کارتخوان با نرخ سودی کمتر از نرخ سود سایر تسهیلات بانک پرداخت می‌شود.

رشد تراکنش‌های موفق

در سامانه سپهر بانک صادرات

گروه بنگاه‌ها: تعداد کل تراکنش‌های سامانه سپهر بانک صادرات ایران طی دی‌ماه سال جاری به مرز ٦٦٣ میلیون تراکنش رسید. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان این بانک در دی‌ماه سال جاری به طورمیانگین روزانه بیش از ٢٢ میلیون تراکنش از طریق سیستم سپهر و در مجموع ٦٦٢ میلیون و ٧٩٠ هزار تراکنش موفق مالی انجام دادند. این میزان رشد تراکنش‌ها نمایانگر استقبال مشتریان از خدمات این بانک به دلیل سهولت انجام کار از طریق سیستم سپهر است. براساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفه‌جویی دروقت و هزینه هموطنان، از سال ٧٩ نسبت به نصب و راه‌اندازی سیستم پردازش هوشمند رایانه‌ای (سپهر) درشعب خود اقدام کرده است که با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و امنیت بالای سیستم سپهر، استقبال مردم از این خدمات زیاد بوده، به طوری که تا پایان دی‌ماه سال جاری حدود ٥٤ میلیون حساب الکترونیکی توسط هموطنان درشعب این بانک افتتاح شده است.

حضور بانک کشاورزی در کلان شهرها

باید عامل توسعه بخش کشاورزی باشد

گروه بنگاه‌ها: رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در جمع روسای شعب این بانک در استان اصفهان گفت: حضور ما در کلان شهرها نباید ما را از تفکر اصلی خود دور کند؛ بلکه باید وسیله ای برای ایفای قوی تر نقش ما در توسعه بخش کشاورزی باشد .به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان، دکتر شهید زاده در سفر به این استان در جمع روسای شعب با اشاره به موقعیت استان اصفهان در کشور اظهار کرد: اصفهان جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و باید محل تردد خبرگان و محققان بانکی باشد و شما نیز به‌عنوان کارکنان با تجربه و با تدبیر باید تجربیات خود را به آنها منتقل کنید.