گروه بنگاه‌ها: سه رئیس برگزیده از روسای شعب موسسه اعتباری عسکریه در پنجمین همایش «روسای موفق شعب بانک‌ها» که با عنوان «مدیریت حرفه‌ای شعب بانک» در ۲۵ بهمن در بانک مرکزی برگزار شد، مورد تجلیل قرار گرفتند. در این همایش که برای پنجمین دوره با عنوان «مدیریت حرفه‌ای شعب بانک» و به همت موسسه عالی آموزش بانکداری ایران در تالار اجتماعات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار ‌شد، مقامات ارشد نظام بانکی، مدیران عامل و دو تن از روسای شعب برگزیده به سخنرانی و ارائه تجربیات خود پرداختند و یک میزگرد تخصصی نیز با حضور برخی روسای برگزیده شعب برگزار شد. نعمت‌الله جودکیان (رئیس شعبه امام خمینی دزفول)، سعید زمردی (رئیس شعبه شهید دادمان تهران) و محمد گل‌محمدی (رئیس شعبه مرکزی مشهد) از جمله روسای برگزیده و موفق موسسه اعتباری عسکریه بودند که در این همایش مورد تجلیل قرار گرفتند و جوایز آنان به دعوت مجری مراسم توسط حجت‌الاسلام سیدامین جوادی و جمعی از مدیران ارشد موسسه اعتباری عسکریه اهدا شد.

مکان فک رهن در طرح ۷۶ بانک مسکن

گروه بنگاه‌ها: مشتریان بانک مسکن می‌توانند در طرح ۷۶ بانک مسکن درقبال افتتاح انواع سپرده‌های بلند مدت فک رهن کنند. در طرح ۷۶ بانک مسکن که به مناسبت سالروز تاسیس این بانک و طی ماه‌های بهمن و اسفند ماه سال جاری اجرا می‌شود؛ امکان فک رهن از وثیقه ملکی تسهیلات فروش‌اقساطی مسکن و جعاله در قبال افتتاح انواع سپرده‌های بلندمدت بدون محدودیت زمانی مدت باقی‌مانده اقساط فراهم شد. مشتریان بانک مسکن می‌توانند از طریق مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن، سایت بانک مسکن و شعب این بانک در سراسر کشور از جزئیات بیشتر این طرح مطلع شوند.

انجمن علمی موسسه کوثر

آغاز به کار کرد

گروه بنگاه‌ها: اولین جلسه انجمن علمی کوثر با حضور مرتضی کمانگری، معاون اداری و پشتیبانی، شعبانی مدیر آموزش و کارشناسان ستادی واحدهای مختلف برگزار شد. معاون اداری و پشتیبانی موسسه اعتباری کوثر به اهمیت و جایگاه فعالیت‌های علمی اشاره کرد و گفت: در انجام فعالیت‌های علمی باید هم به تجارب بین‌المللی توجه داشته باشیم و هم شرایط و مقتضیات بومی و داخلی کوثر را مد نظر قرار دهیم که این مهم یکی از انتظاراتی است که مدیران ارشد موسسه از انجمن علمی کوثر دارند.