گروه بنگاه‌ها: مدیر‌عامل بانک تجارت تاکید کرد: تعیین شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» در سال ۱۳۹۴ از سوی رهبر معظم انقلاب، فرصتی بی‌بدیل برای پیشرفت برنامه‌های راهبردی اقتصاد کشور فراهم آورده است. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در آیین دیدار نوروزی که با حضور گروه زیادی از مدیران، کارکنان و همکاران بازنشسته این بانک برگزار شد، مقدم ابتدا با تقدیر از مدیران وکارکنان شاغل و بازنشسته بانک گفت: امیدواریم در سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» و در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب با برنامه‌های دولت برای بازسازی اقتصاد کشور همراه بوده و در کنار آن بتوانیم یک بنگاه اقتصادی سودآور و روزآمد برای سهامداران و مشتریان بانک باشیم.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به توفیق کشور در مذاکرات هسته‌ای گفت: این توافق در صورت حصول نتیجه نهایی، فرصتی بسیار خوب برای حضور قدرتمندانه بانک‌های ایرانی در بازارهای جهانی فراهم خواهد آورد.

وی افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم تا بلافاصله پس از رفع تحریم‌ها، بتوانیم خدمات موردنیاز مشتریان را به بهترین شکل به آنان ارائه کنیم. فراموش نکنیم که خدمات ارزی می‌تواند نقش بسیار مهمی در افزایش درآمدها و سودآوری بانک داشته باشد.