گروه بنگاه‌ها: ساعت خدمات‌رسانی شعب بانک سامان در نیمه نخست سال ۱۳۹۴ اعلام شد. به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، عباس جناب مدیر امور شعب دراین‌باره گفت: شعب بانک در استان‌های تهران، البرز، اصفهان، فارس، قم، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی در ۶ ماه آینده، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۶ و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۳ آماده ارائه خدمات بانکی خواهند بود. شعبه ‌هایپراستار تهران نیز به‌صورت ویژه، از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۸ و پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۳ در خدمت مشتریان خواهد بود.

مدیر امور شعب بانک سامان گفت: شعب سایر شهرستان‌ها و مناطق آزاد اروند و قشم بانک سامان هم در بهار و تابستان ۹۴، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۳۰:۷ تا ۱۴ و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۳۰:۷ تا ۱۳ ارائه خدمت خواهند کرد. باجه‌های عصر این شعب نیز از ساعت ۱۷ تا ۱۹ فعال خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این گزارش، شعبه بانک سامان در منطقه آزاد کیش در نیمه نخست سال در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۳۰:۷ تا ۱۴ و در باجه عصر از ساعت ۳۰:۱۷ تا ۳۰:۱۹ ارائه خدمت می‌کند. این شعبه روزهای پنج‌شنبه نیز از ساعت ۳۰/ ۷ تا ۱۳ فعال است.

جناب افزود: شعبه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و واحد CIP نیز همانند دیگر ایام سال، به‌صورت ۲۴ ساعته در خدمت هموطنان است.