گروه بنگاه‌ها: واحد مشاوره «ماهبد» با تاکید بر مشاوره، اطلاع‌رسانی و هدایت کارکنان با حضور پزشکان، روانشناسان و همچنین متخصصان حوزه مذهبی در بانک دی راه‌اندازی شد. این واحد در راستای تدوین نظام جامع سلامت کارکنان و با تاکید بر ارتقای سطح سلامت کارکنان بانک دی در چهار بعد معنوی، جسمی، روانی و اجتماعی با حضور اعضای هیات‌مدیره و جمعی از مدیران بانک دی فعالیت خود را آغاز کرد.

دکتر احمد شفیع‌زاده، مدیرعامل بانک دی در مراسم افتتاحیه این واحد اظهار کرد: در سال ۹۳ موفقیت‌های خوبی در حوزه منابع انسانی و توجه به آن به‌دست آوردیم. باور ما در بانک دی این است که نیروی انسانی سرمایه اصلی سازمان است که اگر این سرمایه شکوفاتر و بالنده‌تر باشد، حتما می‌تواند آثار پر خیری به همراه داشته باشد. وی افزود: مدیریت بانک در شعار و عمل نشان‌داده که نسبت به سلامت و معیشت کارکنان اهتمام دارد.

در ادامه این مراسم مجتبی حیدری، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی بانک دی اظهار کرد: طرح ماهبد که از سرواژه کلمات مشاوره، اطلاع‌رسانی، هدایت و بانک دی طراحی شده با حضور پزشکان، روانشناسان و همچنین متخصصان حوزه مذهبی فعالیت خود را آغاز کرد. وی افزود: بر مبنای این طرح کلیه کارکنان در سطوح سلامت جسمانی و روانی تحت نظارت پزشکان معتمد بانک مورد پایش قرار گرفتند.در دومین مرحله از پیاده‌سازی نظام سلامت نیز با توجه به خروجی پرونده سلامت، یک واحد مشاوره در تمامی حوزه‌های سلامت احصا شده که فعلا به صورت تلفنی به همکاران خدمات ارائه می‌کند.