گروه بنگاه‌ها: معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به اهمیت توسعه خدمات الکترونیک گفت: در راستای تحقق ارائه خدمات نوین بانکی و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان، کارت شهروندی به‌عنوان ایده بالقوه بانک شهر راه‌اندازی شده است.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر علیرضا آذری با بیان اینکه کارت شهروندی ترکیبی از کارت شتاب و کارت هوشمند، مبتنی‌بر فناوری City Pay است، افزود: بانک شهر به‌عنوان کارگزار خلاق، همواره راه‌های جدیدی را برای رفاه حال شهروندان ایجاد می‌کند و کارت شهروندی به‌عنوان کیف رایج و عمومی مردم شهر معرفی شده است. وی خاطرنشان کرد: طراحی و تکنولوژی منحصربه‌فرد این کارت، امکان خرید از پایانه‌های فروش و دریافت پول از دستگاه‌های خودپرداز را به‌صورت آنلاین و همچنین امکان پرداخت‌های خرد را به‌صورت سریع، آسان و آفلاین، از طریق کیف پول الکترونیکی هوشمند فراهم می‌کند.

آذری در ادامه افزود: پرداخت‌های خرد شهری اعم از هزینه مترو، تاکسی و اتوبوس بدون نیاز به پول نقد، از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد کارت شهروندی است. وی با بیان اینکه کارت شهروندی برای نخستین بار در کشور توسط بانک شهر ارائه شده است، تصریح کرد: همه خدمات کارت شهروندی بر مبنای وظایف و تعهدات بانک شهر به شهروندان است.