گروه بنگاه‌ها: همزمان با سالگرد تاسیس بانک صادرات ایران طی مراسمی با حضور اسماعیل لـله گانی مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد این بانک از مرکز مشاوره مالی و حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مدیرعامل این بانک در مراسم گشایش این مرکز طی سخنانی گفت: هدف از نامگذاری این واحد به نام مرکز مشاوره مالی و حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید، پیگیری جدی سه موضوع ارائه مشاوره، حمایت از سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید در کشور است .وی افزود: اولویت ما ارتقای سطح خدمات به اندازه‌ای است که بتوان به محض ورود مشتری به بانک تمام نیازها و خدمات مالی‌اش را فراهم سازیم. بر این اساس برنامه‌ریزی لازم برای راه‌اندازی گروه مالی بسیار قوی و توانمند که پاسخگوی تمام نیازهای مشتری در شعبه باشد، شده است.


لـله گانی تصریح کرد: برای تحقق پیشتازی بانک صادرات ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک بورسی کشور، ارائه خدمات و طرح‌های نوین پیش‌بینی شده که عملیاتی شدن آنها می‌تواند منتج به توسعه سرمایه‌گذاری و حمایت بیشتر از واحدهای تولیدی شود. وی تاکید کرد: این مرکز مشاور امین مالی و سرمایه‌گذاری مشتریان است و خدمات این مرکز به‌گونه‌ای است که مشتریان مجموعه بانک را در کنار خود حس می‌کنند. مدیر‌عامل اضافه کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری نیز برخی مشتریان قصد راه‌اندازی واحد تولیدی یا پروژه‌ اقتصادی را دارند و این مرکز می‌تواند با تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی و برآورد هزینه و فایده پروژه بهترین راهکار را در اختیار مشتری قرار دهد.