گروه بورس- هدیه لطفی: با جمع‌آوری صف فروش کشتیرانی و صف خرید شدن فولاد مبارکه اصفهان،‌ جو بازار اندکی چرخش پیدا کرد، به طوری که روز گذشته صف خرید برای نمادهای معاملاتی بانک پارسیان و بانک اقتصاد‌نوین تشکیل شد.
همچنین روز گذشته معاملات بلوکی سرمایه‌گذاری توس‌گستر به حجم سه میلیون و ۶۴۴هزار سهمی و سرمایه‌گذاری بانک ملی به حجم دومیلیون و ۸۹۰ هزار سهمی انجام گرفت و ارزش کسب شده هر کدام به ترتیب ۵/۱۱میلیارد ریال و ۹/۲میلیارد ریال اعلام شد.

ارزش کل معاملات روز گذشته بدون در نظر گرفتن دو معامله مزبور، 3/20میلیارد ریال بود که این رقم ناشی از معامله بیش از 11میلیون سهمی در دو هزار 618 مرتبه بود.
در این روز نمادهای معاملاتی دارویی رازک، حق تقدم موتوژن، جوشکاب یزد و البرز دارو بیشترین افزایش قیمت و نمادهای معاملاتی کاغذسازی کاوه، سرمایه‌گذاری امید، داروسازی زهراوی و سیمان فارس و خوزستان بیشترین کاهش نرخ را تجربه کردند.
شاخص کل بورس نیز روز گذشته همچنان به روند نزولی خود ادامه داد و 19 واحد دیگر افت کرد و در رقم 8 هزار و 832 واحد توقف کرد. در این بازار شاخص بازار اول 21 واحد کاهش، بازار دوم 9 واحد افزایش و صنعت 16 واحد کاهش را شاهد بودند.
در میان اخبار دیروز می‌توان به بازگشایی سه نماد معاملاتی رازک، ایران دارو و آلومینیوم ایران اشاره کرد.
همچنین در پایان روز کاری گذشته نماد معاملاتی شرکت نوسازی و ساختمان تهران جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه متوقف شد.