گروه بورس_هدیه لطفی: ارزش کل معاملات روزگذشته معادل 164 میلیارد و338 میلیون ریال بود که عمده این رقم در اختیار معاملات بانکی‌ها قرارداشت.
در این روز نماد معاملاتی بانک‌صادرات با حجم معاملاتی بیش از ۶۴ میلیون سهمی،بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.

ارزش ریالی نماد یادشده 2/66 میلیارد ریال بود.این در حالی است که نمادهای بانک‌تجارت ،مالی‌واعتباری‌سینا و بانک‌کارآفرین رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.ارزش ریالی نمادهای مزبور به ترتیب 17 میلیاردریال ،5/9 میلیاردریال و 8 میلیارد ریال بود.
در این روز از ۱۱۹ نمادمعامله شده ،۷۲ نماد با افزایش قیمت ،۲۲ نماد با کاهش قیمت و ۲۵ نماد دیگر بدون تغییر قیمت بودند.
در این راستا نمادهای معاملاتی حق‌تقدم‌کشتیرانی ،مواداولیه‌داروپخش و معادن‌وفلزات بیشترین افزایش نرخ و نمادهای معاملاتی کابل‌باختر ،نیروی‌زنگان و ایرانیت بیشترین کاهش نرخ را تجربه کردند.
شاخص کل بورس نیز در آخرین روز کاری هفته با ۶۴واحد رشد مواجه شد و به رقم ۹ هزار و۳۴۳ واحد رسید.همچنین شاخص‌های بازاراول ،بازاردوم و صنعت هر کدام به ترتیب ۶۲ واحد ،۲۳ واحد و ۴۹ واحد افزایش را به خود اختصاص دادند.
گفتنی است نمادهای معاملاتی «فملی» ،«اخابر» و «فولاد» بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل بورس ایجاد کردند. در میان اخبار دیروز می‌توان به توقف نمادهای معاملاتی معادن‌منگنز ،سرمایه‌گذاری‌سایپا ،رینگ‌سازی‌مشهد و ایتالران اشاره کرد.نمادهای یادشده جهت برگزاری مجمع متوقف شدند.