گروه بورس- هدیه لطفی: حجم و ارزش کل معاملات روز گذشته نسبت به روز قبل کاهش یافت.
در این روز ارزش کل معاملات با ۱۲ میلیارد ریال کاهش نسبت به معاملات روز سه‌شنبه به رقم ۱۳۰ میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال رسید. همچنین حجم معاملات نیز با ۵ درصد کاهش، معادل ۹/۶۱ میلیون سهمی اعلام شد. در این معاملات نماد فارسیت دورود با حجم معاملاتی ۵/۷ میلیون سهمی، به عنوان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد.

همچنین نمادهای بانک پارسیان، سیمان خزر و ایران‌ارقام هر کدام به ترتیب با حجم معاملاتی 8/6 میلیون سهمی، 4 /6 میلیون سهمی و 6 میلیون سهمی رتبه‌های بعدی را کسب کردند.
روز گذشته از ۱۸۳ نماد معامله شده، ۸۱ نماد با افزایش قیمت، ۷۳ نماد با کاهش قیمت و ۲۹ نماد دیگر بدون تغییر قیمت بودند. در این راستا نمادهای معاملاتی هنکل‌پاک وش، سیمان کرمان و سیمان‌شاهرود بیشترین افزایش نرخ و نمادهای معاملاتی فنرسازی زر، حفاری و مواداولیه‌داروپخش بیشترین کاهش نرخ را تجربه کردند.
شاخص کل بورس نیز تحت تاثیر نمادهای «اخابر» و «سفارس» آخرین روز کاری هفته را با 63 واحد کاهش سپری کرد و به رقم 11 هزار و 460 واحد رسید. همچنین در این روز دیگر شاخص‌های بااهمیت بورس نیز همگی در شرایط منفی به کار خود پایان دادند. شاخص‌بازار اول، بازار دوم، صنعت و شناورآزاد هر کدام به ترتیب 62 واحد، 9 واحد، 58 واحد و 50 واحد کاهش یافتند.
در پایان روز کاری گذشته نماد سیمان‌فارس‌وخوزستان جهت برگزاری مجمع به منظور تصویب صورت‌های مالی و انتخاب اعضای هیات مدیره متوقف شد.