گروه بورس - آبسال سیاست تقسیم سود سال مالی ۸۵ را اعلام نکرده است. براساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، این شرکت درآمد هر سهم سال مالی منتهی‌ به اسفند امسال را با ۱۸۴میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۲۳۳ ریال پیش‌بینی کرده است. در حالی آبسال برای اولین بار درآمد هر سهم امسال را پیش‌بینی کرده است که تا پایان دوره سه ماه منتهی به خرداد ماه توانست به ازای هر سهم ۶۵ ریال سود محقق کند که این مبلغ ۲۸درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم را پوشش داده است.

پیش‌بینی عملکرد آبسال برای سال مالی ۸۵ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به‌ترتیب، فروش ۲۴درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۴درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۴درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۹درصد افزایش داشته است که شرکت دلایل تغییرات را، افزایش فروش به‌دلیل تغییر رویه فروش، افزایش بهای تمام شده به‌دلیل افزایش قیمت مواد اولیه و هزینه‌های پرسنلی، افزایش هزینه‌های مالی به‌دلیل عدم نقدینگی کافی و همچنین دریافت تسهیلات از بانک‌ها و افزایش هزینه‌های عملیاتی به‌طور متعارف نسبت به سال قبل اعلام کرده است.

شرکت در نظر دارد سرمایه خود را از مبلغ ۱۸۴میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال به مبلغ ۲۰۰میلیارد ریال (معادل ۲/۸درصد سرمایه فعلی) از محل سود انباشته افزایش دهد.