کرج

دیروز درتالار معاملات کرج، تعداد ۵‌میلیون و ۱۸۴‌هزار و ۹۵۲‌سهم به ارزش ۵۱۲/۲۸‌میلیون ریال داد و ستد شد که در بین سایر مناطق از نظر حجم و ارزش معاملات رتبه اول را کسب کرد. شرکت توسعه صنعتی ایران‌ بیشترین حجم خرید و شرکت کمباین‌سازی بیشترین حجم فروش را در این روز به خود اختصاص داد. همچنین شرکت کالسیمین بیشترین ارزش خرید و فروش را داشت. معاملات کرج معادل ۲/۶‌درصد کل معاملات بازار بود. کیش

در معاملات دیروز در تالار منطقه‌ای کیش، بیش از یک‌میلیون و ۱۸۶‌هزار و ۲۰۰‌سهم به ارزش ۳‌میلیارد و ۵۷۵‌میلیون ریال از سهام ۳۶‌شرکت داد و ستد شد که از این تعداد ۵۸‌درصد مربوط به خرید و ۴۲‌درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های داد و ستد شده کالسیمین و چادرملو از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

شیراز

در معاملات روز سه‌شنبه در بورس فارس تعداد ۹/۱میلیون سهم به ارزش ۲/۹میلیارد ریال مبادله شد که ۶۶درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود. در بورس فارس در مجموع ۳۱۱ نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را به ترتیب سهام انرژی آذرآب، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات و کالسیمین با ۸۲، ۳۶ و ۲۵ نفر خریدار داشتند و بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های کالسیمین، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات و چادرملو انجام شد.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۳میلیون سهم به ارزش ۱۴میلیارد ریال مبادله شد که ۵۶درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود. تعداد کل خریداران سهام بالغ بر ۴۶۹ نفر بود. در منطقه خراسان بیشترین تعداد خریدار را سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، کالسیمین و ایران ارقام داشته و بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های کالسیمین، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و پتروشیمی اصفهان انجام شد.

یزد

روز سه‌شنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد یک میلیون و ۹هزار و ۶۹۱سهم به مبلغ ۴میلیارد و ۹۲۸میلیون و ۱۷۰هزار و ۱۳۳ ریال مبادله شد. در این روز در تالار یزد تعداد ۱۲۱ نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام کالسیمین با ۱۷ نفر داشت. بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام کالسیمین و کمترین ارزش ریالی معاملات روی سهام سیمان داراب انجام شد. تعداد سهام مبادله شده در این روز نسبت به روز قبل ۶۶درصد افزایش داشته و ارزش معاملات نیز نسبت به روز قبل ۲۵۸درصد افزایش داشت. تعداد خریداران در این روز نسبت به روز قبل ۲۵درصد افزایش را شاهد بود.

اهواز

در معاملات روز سه‌شنبه در بورس منطقه‌ای خوزستان تعداد ۳۶۶هزار و ۴۱۹سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۳۹۸میلیون ریال مبادله شد که ۴۴درصد آن مربوطه به خرید سهام بود.

در بورس خوزستان در مجموع ۴۹نفر در روز سه‌شنبه اقدام به خرید سهام کرد. بیشترین مقدار خرید و فروش را به ترتیب بانک پارسیان و صنایع آذر‌آب و بیشترین ارزش ریالی معاملات نیز بر روی کالسیمین و بانک پارسیان انجام شد.

همدان

در معاملات سه‌شنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۱۴۲هزار و ۹۳۷سهم به ارزش ۳۹۸میلیون و ۴۴۷هزار و ۹۹۳ریال دادوستد شد که ۴۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود. ایران ارقام، تولید سموم علف‌کش و صنایع آذرآب بیشترین ارزش معاملات و صنایع آذر‌آب، تولید سموم علف‌کش و توسعه صنایع بهشهر بیشترین تعداد خریدار را به خود اختصاص دادند.

قزوین

تالار بورس منطقه‌ای قزوین در روز سه‌شنبه، شاهد داد‌و‌ستد یک‌میلیون و ۲۷۶هزار و ۶۹۴سهم به ارزش بیش از ۵میلیارد و ۴۴۲میلیون و ۱۵۲هزار ریال بود. دیروز در تالار قزوین تولید تجهیزات سنگین هپکو و داروپخش بیشترین تعداد خریداران را داشت و سهام کالسیمین، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات و پتروشیمی اصفهان بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان دیروز شاهد دادوستد ۹۴۳هزار و ۹۹۲سهم (متعلق به ۳۴شرکت) به ارزش بیش از ۶میلیارد و ۵۱۹میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۵۵درصد به خرید و ۴۵درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. در بورس منطقه‌ای زنجان در مجموع ۲۰۵خریدار اقدام به خرید سهام کردند. شرکت‌های بانک پارسیان، صنایع کاغذسازی کاوه و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های کالسیمین، پتروشیمی اراک و بانک پارسیان به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۷۰۶هزار سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۶۴۴میلیون‌ ریال معامله شد که ۸۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

تبریز

در معاملات روز سه‌شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی تعداد یک‌میلیون و ۵۶۱هزار و ۱۳۵سهم از سهام ۵۱شرکت به ارزش ۴/۱۰میلیارد ریال دادوستد شد که ۵۱درصد آن مربوط به خرید و ۴۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش بورس تبریز مربوط به شرکت‌های کالسیمین بود.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۲۲۳‌هزار و ۳۷‌سهم به ارزش بیش از ۷۳۰‌میلیون ریال از میان ۱۵‌شرکت مورد داد و ستد قرار گرفت که ۶۷‌درصد ارزش معاملات به خرید و ۳۳‌درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به شرکت سرمایه‌گذاری معادن و فلزات و بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به بانک پارسیان بود.

سمنان

دیروز تعداد ۳۶۴‌هزار و ۹۸۶‌سهم جمعا به ارزش ۹/۴‌میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد داد و ستد قرار گرفت. از کل معاملات صورت گرفته ۴۳‌درصد به خرید و ۵۷‌درصد به فروش اختصاص داشت. ضمنا در این روز نماد ۲۷‌شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که ۸‌ نماد با افزایش و ۱۹‌ نماد با کاهش مواجه بود. همچنین بیشترین حجم معاملات خرید تالار بورس سمنان در این روز به سهام کالسیمین اختصاص داشت.

ساری

روز سه‌شنبه در تالار ساری، تعداد یک‌میلیون و ۳۳۰‌هزار و ۲۱۴‌سهم به ارزش بیش از ۱۲‌میلیارد و ۲۸۷‌میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۳۸‌درصد مربوط به خرید و حدود ۶۲‌درصد مربوط به فروش سهام بود. بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌‌گذاران مازندرانی در این روز: داروسازی جابرابن‌حیان، کمباین‌سازی ایران، کالسیمین و داروسازی سبحان بودند.