معرفی سایت شرکت سرمایه‌گذاری صنعت و معدن

گروه بورس- بیتا احمدی: سهامداران و مشتریان شرکت سرمایه‌گذاری صنعت و معدن به سایت اینترنتی www.imicweb.com مراجعه کنند. به محض ورود به سایت شرکت سرمایه‌گذاری صنعت و معدن صفحه‌ای پیش رویتان باز می‌شود که به رنگ سفید و آبی است. در بالای این صفحه لینک‌های صفحه اصلی، اطلاعات شرکت، بازار بورس، اطلاعات سرمایه‌گذاری، تماس با ما و اطلاعیه قرار دارد که شما با کلیک بر روی هر یک از این لینک‌ها می‌توانید اطلاعات موردنظرتان را دریافت کنید.

در وسط سایت شرکت سرمایه‌گذاری صنعت و معدن در یک نگاه می‌بینید که در کنار آن شعارهای شرکت با این مضامین به چشم می‌خورد:

هوشمندی، پژوهش و برنامه‌ریزی، با بهره‌گیری از ابزارهای نوین بازار سرمایه ضامن سرمایه‌‌‌های مردمی هستیم.

پایین‌تر از آن اطلاعیه تغییرات هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت و همچنین پرداخت سود سهام قرار دارد.

در سمت راست صفحه اصلی این سایت، نرخ سهام در بورس تهران و لینک دریافت آخرین شماره ماهنامه شرکت گذاشته شده است.

در سمت چپ سایت سرمایه‌گذاری صنعت و معدن اعلام اطلاعات سهامدار است که باید سهامداران کد کاربری و رمز عبور را قبلا دریافت کنند تا بتوانند به این قسمت از سایت دسترسی پیدا کنند.

اما جالب‌ترین قسمت این سایت اخبار شرکت می‌باشد که در همین سمت چپ سایت قرار داده شده است.

اعلام EPS، تحویل گواهینامه‌های سهام جدید، ثبت افزایش سرمایه شرکت، پرداخت سود سهام صنعتی به سال مالی پایان شهریورماه، تاسیس شرکت، شبکه صرافی صنعت و معدن و اخبار دیگر، همچنین در پایین این قسمت شاخص‌های بورسی به تفکیک تالار اصلی، فرعی، بازده نقدی، بازده نقدی و قیمت و صنعت قرار دارد.

در این سایت همچنین سایت‌های مرتبط مانند بانک صنعت و معدن، سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان بورس جهانی قرار داده شده که قابل دسترسی است.

در لینک اطلاعات سرمایه‌گذاری، چهار لینک کوچک‌تر وجود دارد که عبارتند از سرمایه‌گذاری، انواع سرمایه‌گذاری، ریسک و بازده، بورس.

در این بخش با نمودار، سرمایه‌گذاری را به بازار سرمایه، بازار پول و دارایی مشهود تقسیم کرده است که هر کدام به آیتم‌های مختلفی از جمله سهام عادی، پیمان‌ آتی سهام، برگ اختیار معامله سهام، حق‌تقدم سهام، اوراق مشارکت، صندوق سرمایه‌گذاری، سهام ممتاز تقسیم می‌شود. در لینک اطلاعات سرمایه‌گذاری می‌توانید به مزایای سرمایه‌گذاری در بورس، کارگزاری و خرید و فروش سهام و اطلاعاتی که در این زمینه‌ می‌‌خواهید کسب کنید، دسترسی پیدا کنید.

در لینک مزایای سرمایه‌گذاری در بورس، انواع سرمایه‌گذاری‌ها، افزایش قیمت و سود، معافیت‌های مالیاتی، حق رای و اعمال مدیریت، تنوع سرمایه‌گذاری‌ها، اطمینان از محل سرمایه‌گذاری، حق تقدم، انجام معاملات توسط کارگزاران، جذب سرمایه‌‌ها به صنایع کارآمد، تسریع در روند سرمایه‌گذاری‌ و حفظ سرمایه از گزند تورم پی‌ببرید.

با کلیک بر روی لینک کارگزاری و خرید و فروش سهام می‌توانید به این اطلاعات دسترسی یابید.

کارگزاری و خرید وفروش سهام، حق کارگزاری، مالیات فروش، عوارض توسعه بورس، نحوه خرید و فروش سهام، دستور خرید و فروش، معامله سهام با قیمت باز، معامله سهام با قیمت معین، معامله سهام به صورت همه یا هیچ، معامله سهام تا زمان مشخص، تابلوی قیمت سهام، ورقه سهم، پذیرش شرکت‌ها در بورس و مزایای آن، تامین نقدینگی، معافیت‌های مالیاتی، تسهیلات بانکی، سهولت نقل و انتقال، درجه اعتبار و افزایش کارآیی، تمامی سهامداران و یا افرادی که به تازگی می‌‌خواهند در بازار سرمایه سرمایه‌گذاری کنند، توصیه می‌شود سایت سرمایه‌گذاری صنعت و معدن را مشاهده کنند چرا که در این سایت کلیه اطلاعاتی که برای سرمایه‌‌گذاری در بورس اوراق بهادار نیاز دارید، در اختیارتان قرار می‌گیرد.