تبریز

در معاملات روز یکشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد یک میلیون و ۲۶۶هزار و ۵۲۴ سهم از سهام ۵۹ شرکت به ارزش ۷/۳میلیارد ریال دادوستد شد. دیروز در بورس منطقه‌ای تبریز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش به ترتیب مربوط به سرمایه‌گذاری مسکن و مهرکام پارس بود. کرج

دیروز در تالار معاملات کرج، چهارمیلیون و ۹۹۸هزار و ۴۱۴ سهم به ارزش ۱۵۴۴۸میلیون ریال دادوستد شد. مهرکام پارس بیشترین حجم و شرکت تراکتورسازی ایرن بیشترین ارزش خرید و فروش را در این روز به خود اختصاص داد.

اصفهان

دیروز هپکو با ۱۷۰ خریدار پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان بود. در این روز ۵۵۲ خریدار اصفهانی اقدام به خرید و فروش سهام ۸۶ شرکت در بورس اصفهان کردند. سهامداران اصفهانی تعداد چهار میلیون و ۲۴۴هزار و ۵۱۳ سهم به ارزش ۶/۱۴میلیارد ریال را دادوستد کردند.

همدان

در معاملات یکشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۲۰۰هزار و ۹۱۳ سهم به ارزش ۴۹۳میلیون و ۶۴۶هزار و ۵۲۸ ریال دادوستد شد. سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، داروسازی امین و تولید قطعات فولادی بیشترین ارزش معاملات و داروسازی امین، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات و ریخته‌گری تراکتورسازی ایران بیشترین تعداد خریدار را به خود اختصاص دادند.

شیراز

در معاملات روز یک‌شنبه در بورس فارس تعداد ۵/۱میلیون سهم به ارزش ۵/۵میلیارد ریال مبادله شد که ۵۶درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بیشترین تعداد خریدار را سهام شرکت مهرکام پارس، کمباین‌سازی و سرمایه‌گذاری بازنشستگی داشتند.