گروه بورس - بیتا احمدی: سهامداران و مشتریان شرکت لنت ترمز ایران می‌توانند به آدرس اینترنتی www.iranlent.com مراجعه کنند. سایت اینترنتی ایران لنت دو زبانه بوده و هر یک از کاربران این سایت می‌توانند با انتخاب یکی از دو زبان انگلیسی یا فارسی اطلاعات مورد نظرشان را دریافت کنند.

با ورود به سایت ایران لنت، صفحه‌ای پیش رویتان باز می‌شود که شما باید یکی از زبان‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید تا وارد صفحه اصلی سایت شوید. در صفحه اصلی سایت ایران لنت آمده است: این شرکت از سال ۱۳۴۱ تاسیس شده و در خردادماه سال ۴۷ تولید خود را با همکاری شرکت تکستار آلمان آغاز کرد.

ایران لنت در حال حاضر یکی از کارخانه‌های بزرگ تولید لنت ترمز در خاورمیانه است که ظرفیت تولید فعلی آن بالغ بر ۳۰۰۰ تن می‌باشد.

چهار لینک به نام‌های خانه، محصولات، نمایندگی‌ها و تماس باما در بالای صفحه اصلی قرار داده شده است.

در لینک محصولات شرکت، مشتریان ایران لنت می‌توانند محصول مورد نظرشان را به همراه عکس آن ملاحظه کنند.

لیست نمایندگی‌های ایران لنت ترمز ایران نیز در لینکی جداگانه به تفکیک شهرها و استان‌ها آمده است. با مراجعه به این قسمت از سایت مشتریان می‌توانند به آدرس و شماره تماس‌های نمایندگی‌های ایران لنت دسترسی پیدا کنند.

در سایت شرکت تولیدی لنت ترمز متاسفانه لینکی برای امور سهام و صورت‌های مالی این شرکت برای دسترسی سهامداران وجود ندارد که امیدواریم مسوولان فنی این شرکت در آینده نزدیک نسبت به ایجاد چنین لینکی اقدامات مقتضی را انجام دهند.