گروه بورس- بیتا احمدی: علاقه‌مندان به دنیای فارکس با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت فرانگر به آدرس

www.Faraforex.com می‌توانند به تازه‌ترین اطلاعات این سایت دسترسی پیدا کنند. هنگامی‌که بر روی آدرس مزبور کیلیک می‌کنید، صفحه‌ای پیش رویتان گشوده می‌شود که در وسط آن سرفصل‌های دوره استراتژی‌های معاملاتی فارکس گنجانده شده است که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم تعریف و کاربرد استراتژی در فارکس، علت علاقه‌مندی عموم معامله‌گران به استراتژی‌های مکانیکی،ضعف‌‌ها و قوت‌های استراتژی‌های مکانیکی، تعیین فازهای مختلف بازار market phase،کاربرد فاندامنتال در تبیین فاز بازار، استراتژی‌های وابسته به زمان و....

همچنین تحلیل کمپانی‌های معتبر به‌صورت تکنیکی در صفحه اصلی سایت قرار دارد.

در سمت راست و پایین صفحه سایت فرافارکس این لینک‌ها قرار دارد که عبارتند از: مشاوره تخصصی رایگان، استراتژی اختصاصی، مدیریت سرمایه هوشمند، کتاب، CD آموزشی، جلسات هفتگی، لینک‌های معتبر، گزارش‌های هفتگی و سیگنال‌ها.

روی هر یک از بخش‌های فوق اگر کلیک کنید اطلاعات آن دردسترستان قرار می‌گیرد. در لینک استراتژی اختصاصی شما می‌توانید از اهمیت این استراتژی‌ها باخبر شوید.

شرکت فرانگر پس از چندین ماه مطالعه، تحقیق و آزمون‌های مختلف، استراتژی خود را تقدیم مشتریان کرده است. این استراتژی، که نسخه نهایی و نتایج روزانه آن به‌زودی در دسترس و قضاوت معامله‌گران قرار خواهد گرفت، با کم‌ترین خطا و بیشترین صحت پیش‌بینی‌ها، توانسته مورد اقبال سرمایه‌گذاران استفاده‌کننده قرار گیرد.

در لینک افتتاح حساب نشست‌هایی که شرکت فرانگر با بیش از ۲۰۰بروکر مطرح بازار فارکس انجام داده آمده است، فرانگر برای اینکه منافع سرمایه‌گذاران در این بازار حفظ شود با ۵بروکر برتر از میان بروکرهای مورد مطالعه قرارداد امضا کرده است.

اگر بر روی لینک مشاهده تخصصی رایگان فرانگر کلیک کنید. با فرآیند مشاوره در این شرکت که شامل چندین بخش متنوع و علمی مانند مصاحبه‌های دقیق کارشناسی و شکافتن کامل زوایای بازار تا حصول اطمینان سرمایه‌گذاری از تطبیق شرایط خود با ویژگی‌های بازار فارکس است، آشنا می‌شوید.

فرانگر با وجود کمبود شدید منابع فارسی فارکس در ایران، با همکاری استادان زبده فارکس در کشورمان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی استاندارد براساس سرفصل‌های مورد تایید بزرگ‌ترین معامله‌گران و بروکرهای آمریکایی و اروپایی کرده است. برای آشنایی با دوره‌های آموزشی فرافارکس بر روی لینک دوره‌های آموزشی کلیک کنید.

در صفحه اصلی سایت مقالات و تحقیقات و همچنین آخرین اخبار گنجانده شده است، چند لینک جداگانه در بالای صفحه اصلی قراردادی که عبارتند از: تحلیل‌ها، خبرها، کارگزاران ما، آموزش، ارتباط با شرکت، درباره شرکت است.

لینک آموزش به دو قسمت تقسیم می‌شود یکی آموزش online و دیگری کلاس‌های آموزشی. در این قسمت به شما توصیه می‌شود پیش‌ از دادوستد فرا بگیرید و بعد شروع به معامله در بازار فارکس کنید.

در لینک خبرها، خبرهای مهم و تقویم اقتصادی به صورت جداگانه در دو بخش آمده است اگر می‌خواهید از آخرین اخبار بازار فارکس مطلع شوید بر روی خبرهای مهم کلیک کنید و اگر خواهان خبرهای آرشیوی هستید، بر روی تقویم اقتصادی کلیک کنید تا اطلاعات موردنظر در دسترستان قرار گیرد.

در روز شنبه اول مهرماه تعداد بازدیدکننده کل سایت فرافارکس ۵هزار و ۷۲۰نفر بوده است.