«نساجی بروجرد» 35 تومان سود تقسیم کرد
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت نساجی بروجرد با حضور 98/95 درصد از سهامداران شرکت روز دوشنبه هفته جاری برگزار شد.
در این جلسه که ریاست آن برعهده آقای محمد محسن مظاهری بود، آقایان یاسر ابوترابی به نمایندگی از سرمایه‌گذاری ملی و حسین امین‌زاده هرندی ناظران جلسه مزبور بودند.

علاوه بر این، آقای زربخش معاون مالی و اداری شرکت نساجی بروجرد سمت دبیری جلسه را داشت.
در این جلسه، مهندس چنگیز‌آصفی مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت نساجی بروجرد گزارش هیات مدیره برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۸۹ را به استماع حاضران رساند. این شرکت در سال مالی مورد گزارش از فروش محصولات خود بیش از ۳۳۸ میلیارد و ۸/۸۶۷ میلیون ریال درآمد کسب کرد. این رقم در مقایسه با سال مالی قبل ۶۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.
سود عملیاتی «نبروج» در سال 88 برابر 5/3 میلیارد ریال بود که در سال 89 به 2/76 میلیارد ریال رسید. شرک «نساجی بروجرد» طی سال مالی گذشته شاهد حاشیه سود خالص برابر 16 درصد بود. در همین راستا سود خالص سال مالی 89 شرکت برابر 55 میلیارد و 189 میلیون و 827 هزار ریال اعلام شده است.
این شرکت در پایان دوره یاد شده مبلغ ۳/۱۰۸ میلیارد ریال سود انباشته کنار گذاشت.
دارایی‌های نساجی بروجرد طی سال مالی 88 بیش از 5/540 میلیارد ریال بود که در سال 89 به 9/554 میلیارد ریال رسید.
تصویب صورت‌های مالی
در این جلسه پس از قرائت گزارش هیات مدیره، حسابرس و بازرس قانونی شرکت گزارش خود را ارائه داد و سپس صورت‌های سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 89 شرکت به تصویب اعضای جلسه مجمع رسید. مطابق صورت‌های مالی شرکت، «نساجی بروجرد» تا پایان سال 89 مبلغ 372 ریال سود خالص به ازای هر سهم شناسایی کرد که در جلسه مزبور مبلغ 350 ریال از این رقم را به صاحبان سهام خود اختصاص داد.