گروه بورس - کنتورسازی ایران درآمد هر سهم امسال را با ۱۰۵میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۵۹۶ریال پیش‌بینی کرده است. براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، پیش‌بینی عملکرد «آکنتور» برای سال‌مالی ۸۷نسبت به عملکرد واقعی (حسابرسی نشده) سال‌مالی قبل به ترتیب فروش ۵۶درصد افزایش، بهای تمام‌شده کالای فروش‌رفته ۵۶درصد افزایش، سود عملیاتی ۸۶درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۰۲درصد افزایش نشان می‌دهد، شرکت دلایل تغییرات را عمدتا توقف خط تولید کنتورهای مکانیکی و افزایش تعداد تولید و فروش و نرخ فروش کنتورهای الکترونیکی اعلام کرده است.

«آکنتور» اعلام کرده است طرح راه‌اندازی خط تولید کنتور الکترونیکی ساکت تایپ با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ ۱۲۴۴۰میلیون ریال و طرح توسعه خطوط فعلی را با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ ۱۵میلیارد ریال را در دست مطالعه اولیه و مذاکره با شرکت‌های صاحب‌نام دارد که در صورت راه‌اندازی خط مذکور پیش‌بینی می‌شود تولید آن در سال ۸۷ صورت پذیرد.

هیات‌مدیره کنتورسازی ایران در نظر دارد تقسیم ۵۰درصد از سود خالص سال‌های مالی ۸۶ و ۸۷ را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع پیشنهاد کند. شرکت قبلا اعلام کرده بود که هیات‌مدیره در نظر دارد توزیع ۱۰درصد از سود خالص سال‌مالی ۸۶ را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال‌مالی ۸۶ را در تاریخ‌های ۳۰مهر ۸۶ مبلغ ۲۰۴ریال و در تاریخ ۲۷ فروردین ۸۷ (به بازار ارائه نشد) مبلغ ۲۸۲ریال اعلام کرده است که مطابق صورت‌های مالی حسابرسی‌نشده مبلغ ۲۹۶ریال محقق شده است و شرکت دلایل تغییرات را اعلام نکرده است.