گروه بورس - کاشی اصفهان با ۴۶درصد افزایش فروش طی سه ماه نخست امسال مواجه شد. براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، «کاصفا» در این دوره به ۸۵میلیارد و ۷۹۹میلیون ریال درآمد حاصل از فروش رسید که معادل ۱۸درصد پیش‌بینی فروش این شرکت است.

کاشی اصفهان درآمد هر سهم امسال را با ۱۵۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۶۶۹ریال پیش‌بینی کرده است.پیش‌بینی عملکرد کاشی اصفهان برای سال‌مالی ۸۷ در مقایسه با عملکرد واقعی سال‌مالی قبل به ترتیب فروش ۳۴درصد افزایش، بهای تمام‌شده کالای فروش‌رفته ۲۸درصد افزایش، سود عملیاتی ۶۳درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۳۵درصد افزایش نشان می‌دهد.براساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات‌مدیره تصمیم دارد مبلغ ۶۷میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال (به ازای هر سهم مبلغ ۴۵۰ریال) را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سال‌مالی ۱۳۸۷ پیشنهاد کند.

کاشی اصفهان طرح بازسازی واحد شماره ۲ با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ ۱۰۵میلیارد و ۹۲۰میلیون ریال را در دست اجرا دارد که در این رابطه تاکنون مبلغ ۱۰۳میلیارد و ۸۰۱میلیون ریال سرمایه‌گذاری کرده (با ۹۸درصد پیشرفت کار) و برآورد می‌شود در مردادماه سال ۱۳۸۷ به بهره‌برداری برسد.