رشت

در معاملات دیروز تالار، تعداد ۱/۱میلیون سهم به ارزش ۱/۴میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۵۵درصد مربوط به خرید سهام بود. شرکت‌های سیمان ارومیه، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات و تایدواتر خاورمیانه در تالار اصلی و سهام سیمان مازندران، تجهیزات هپکو و صنایع آذرآب بیشترین ارزش معاملات را در تالار فرعی داشتند.

کرمانشاه

در معاملات روز دوشنبه بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مجموع تعداد ۵۴۸هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۱۹۲۲میلیون ریال دادوستد شد. از این تعداد سهام ۷۹درصد مربوط به خرید بود. همین طور از میان سهام مورد مبادله سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و گالوانیزه فجر سپاهان از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۷۹۸هزار و ۸۷۳ سهم به ارزش ۳میلیارد و ۲۰۸میلیون ریال از سهام ۲۲ شرکت دادوستد شد.

از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت سیمان کرمان و سیمان خزر از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

شیراز

دیروز یک میلیون و ۵۲۲هزار سهم، اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش ۴میلیارد و ۲۷۶میلیون ریال توسط ۱۶ کارگزار فعال در تالار شیراز دادوستد شد. از این میزان سهام معامله شده ۶۶درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود.

تبریز

در معاملات روز دوشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۲/۱میلیون سهم از سهام ۴۸ شرکت دادوستد شد که ۴۸درصد آن مربوط به خرید و ۵۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز گالوانیزه فجر سپاهان بیشترین ارزش ریالی خرید و بانک اقتصاد نوین بیشترین ارزش فروش را در تبریز داشتند.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان‌وبلوچستان تعداد ۵۲۸هزار و ۵۲۵ سهم به ارزش بیش از یک میلیارد و ۸۵۴میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. ۸۶درصد ارزش دادوستد را خرید و ۱۴درصد آن را فروش سهام شامل شده است. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به موسسه مالی و اعتباری سینا بود.

زنجان

بورس منطقه‌ای زنجان در روز دوشنبه شاهد دادوستد ۶۸۱هزار و ۲۸۳ سهم (متعلق به ۳۵ شرکت) به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۹۳میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۶۵درصد به خرید و ۳۵درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری غدیر، معدنی و صنعتی چادرملو و رایان‌سایپا به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.