گروه بورس - پیش‌بینی درآمد حاصل از فروش امسال گالوانیزه فجر سپاهان در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل از 84درصد افزایش برخوردار است.
بنابراطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، «فجر» پیش‌بینی کرد تا پایان امسال به یک هزار و ۴۰۰میلیارد و ۳۵۰میلیون ریال فروش دست یابد. این شرکت طی سه ماه منتهی به خرداد ماه مبلغ ۲۰۳میلیارد و ۸۸۵میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت.

این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 47درصد افزایش نشان می‌دهد و 15درصد بودجه شرکت را محقق کرده است.
همچنین پیش‌بینی در عملکرد «فجر» برای سال مالی ۸۷ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۸۴درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۹۴درصد افزایش، سود عملیاتی ۴۶درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۴۳درصد افزایش نشان می‌دهد.
شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 87 را در 19 اسفند 86 مبلغ 238 ریال اعلام کرد که دلایل آن را افزایش قیمت محصولات و تغییر در ترکیب تولید و فروش اعلام کرده است. هیات‌مدیره در نظر دارد 10درصد از سود قابل تقسیم را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.
گالوانیزه فجر سپاهان، طرح‌های عمده در دست اجرا شامل طرح آنیلینگ با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ ۹۰۴۵۴میلیون ریال و هزینه‌های انجام شده به مبلغ ۷۹میلیارد و ۴۰۵میلیون ریال با ۹۲درصد پیشرفت کار و تاریخ بهره‌برداری ۳۰ خرداد ۸۷ (بهره‌برداری آزمایشی)، طرح اسیدشویی با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ ۱۰۴میلیارد و ۸۹۳میلیون ریال و هزینه‌های انجام شده به مبلغ ۳۲میلیارد و ۲۹۵میلیون ریال با ۴/۳۸درصد پیشرفت کار و تاریخ بهره‌برداری نیمه دوم ۸۷ و طرح سنگ‌زنی با مبلغ ۲۳میلیارد و ۹۲۰میلیون ریال و هزینه‌های انجام شده ۲۱میلیون ریال با پیشرفت کار ۵درصد است که برآورد می‌گردد در سه ماه چهارم ۸۷ به بهره‌برداری برسد.