گروه بورس - شرکت آرتاویل تایر در فصل بهار امسال از فروش محصولات خود بیش از ۶/۱۵۸میلیارد ریال درآمد کسب کرد.

بر اساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، این شرکت در فصل بهار سال گذشته از بابت فروش بیش از ۳/۱۹۸میلیارد ریال درآمد داشت.

این در حالی است که پیش‌بینی فروش ۸۷ «پارتا» در مقایسه با سال مالی قبل ۱۰درصد افزایش نشان می‌دهد. این شرکت در سایر پیش‌بینی‌های عملکرد سال مالی ۸۷ نسبت به سال مالی قبل به ترتیب بهای تمام شده کالای فروش‌رفته با ۱۱درصد افزایش، سود عملیاتی با ۱۶درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات با ۳۱درصد افزایش روبه‌رو است.

شرکت «پارتا» درآمد هر سهم سال مالی جاری را با سرمایه ۵/۲۰۲میلیارد ریال، مبلغ ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است که در دوره مورد گزارش توانست مبلغ ۳۳ریال سود به ازای هر سهم خود کنار بگذارد.

این شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۷ را در تاریخ ۱۶ اسفندماه ۸۶ (به بازار منعکس نشده) مبلغ ۴۹۰ریال اعلام کرده بود که دلایل تعدیل را اعلام نکرده است.

همچنین شرکت عنوان کرده که به دلیل خرابی دستگاه اکسترودر، نتوانسته است بودجه سه ماه اول خود را محقق کند و از آنجا که تاکنون بخشی از ماشین‌آلات جدید شرکت راه‌اندازی نشده است پیش‌بینی می‌شود

در ۶ ماه دوم سال اهداف بودجه تحقق یابد.

بر اساس اطلاعات ارسالی شرکت هیات‌مدیره تصمیم دارد صددرصد سود خالص سال مالی ۸۷ را جهت تقسیم بین صاحبان سهام به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

این شرکت اعلام کرده است با توجه به ماده ۱۳۲ قانون مالیات‌های مستقیم در خصوص معافیت درآمد واحدهای تولیدی و مصرفی از تاریخ بهره‌برداری (۱۳۷۷) حسب اولویت تبصره ۱و۲و۳ این ماده، از پرداخت مالیات برای مدت ۱۲ سال معاف است.