زنجان

بورس منطقه‌ای زنجان در هفته منتهی به ۲۳مرداد ماه شاهد دادوستد ۷۳میلیون و ۴۴۵هزار و ۶۳۲سهم (متعلق به ۷۸شرکت) به ارزش بیش از ۷۸۴میلیارد و ۶۹۴میلیون ریال بود.

در این هفته از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۹۷درصد به خرید و ۳درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

همچنین از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های بانک پارسیان، سرمایه‌گذاری غدیر و معدنی و صنعتی چادرملو به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های سنگ‌آهن گل‌گهر، مخابرات ایران و سرمایه‌گذاری توسعه شهری توس‌گستر به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند. زاهدان

طی هفته منتهی به ۲۳مرداد ماه در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۲۳میلیون و ۸۷۷هزار سهم به ارزش بیش از ۳۷میلیارد و ۸۳۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. ۹۵درصد ارزش دادوستد این هفته را خرید سهام شامل شد. شرکت‌های برتر این هفته: شرکت مخابرات، سرمایه‌گذاری غدیر، بانک پارسیان و توس‌گستر بودند.

همدان

هفته گذشته تعداد ۲۹میلیون و ۴۲۳هزار و ۴۳سهم به ارزش ۵۲میلیارد و ۶۸۵میلیون و ۳۱۹هزار و ۹۷۹ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد که ۷۷درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۲۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

همچنین در این هفته به ترتیب شرکت‌های مخابرات ایران، پتروشیمی فن‌آوران و سرمایه‌گذاری غدیر بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کرمانشاه

طی هفته منتهی به ۲۳مرداد ماه در بورس منطقه‌ای کرمانشاه تعداد ۲۳۲۱۰هزار سهم و حق‌تقدم به ارزش ۳۷۶۶۳میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت که نسبت به هفته قبل از لحاظ حجم ۸۸۵درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۳۴۶درصد افزایش داشته است. همچنین از این میزان معاملات ۸۹درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود. این تعداد سهام و حق‌تقدم متعلق به ۴۰شرکت بورسی است که به دفعات متعدد مبادله شد.

بیشترین ارزش معاملات مربوط به شرکت‌های مخابرات ایران، بانک پارسیان، سرمایه‌گذاری غدیر و سرمایه‌گذاری توسعه شهری توس‌گستر بود.

تبریز

هفته گذشته تعداد ۱۱۸میلیون و ۷۶۰هزار سهم از سهام ۱۰۲شرکت به ارزش ۱۸۹میلیارد ریال توسط ۲۰کارگزار در بورس تبریز دادوستد شد که این ارزش معاملات در مقایسه با هفته گذشته ۴۴۶درصد افزاش داشت، ۹۰درصد معاملات را خرید سهام و ۱۰درصد معاملات را فروش سهام تشکیل می‌دهد.

در مبادلات این هفته سهام سه شرکت مخابرات ایران، سرمایه‌گذاری ملی ایران و سرمایه‌گذاری توکافولاد بیشترین خریدار و سه شرکت مخابرات ایران، سنگ‌آهن گل‌گهر و بانک پارسیان بیشترین ارزش ریالی معاملات را دارا بودند.

هرمزگان

هفته گذشته بیش از ۲۴میلیون سهم به ارزش افزون‌بر ۴۰میلیارد و ۴۱۲میلیون ریال معامله شد.

بیش از ۹۲درصد آن مربوط به خرید سهام با ارزشی معادل ۳۷میلیارد ریال و ۸درصد آن مربوط به فروش سهام با ارزشی معادل ۳میلیارد ریال بود.

کیش

در معاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۶میلیارد و ۹۸۴میلیون سهم به ارزش ۳۲هزار و ۳۰۳میلیارد ریال از سهام ۵۸شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۷۰درصد مربوط به فروش و ۳۰درصد مربوط به خرید سهام بود.

از میان شرکت‌های دادوستد شده نیز شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و مخابرات ایران و فولاد خوزستان از استقبال بیشتری برخوردار بوده‌اند.

قزوین

هفته گذشته در تالار بورس استان قزوین تعداد ۶۶میلیون و ۲۹هزار و ۷۲۶سهم به ارزش ۱۰۴میلیارد و ۹۳۹میلیون و ۷۲۰هزار ریال معامله شد. از کل معاملات تالار بورس ۳/۹۰درصد به خرید و ۷/۹درصد به فروش اوراق بهادار اختصاص یافت.

در این هفته بیش از ۴۰۰نفر، سهام شرکت‌های مختلف را در تالار بورس قزوین خریداری کردند که در بین این خریداران گرایش بیشتر به سمت سه شرکت مخابرات ایران، بانک پارسیان و سیمان کردستان بود. گفتنی است سهام شرکت مخابرات ایران، بانک پارسیان و ایران‌خودرو دیزل نیز بیشترین ارزش ریالی معاملات را از آن خود کردند.