کرمانشاه

در معاملات روز گذشته در بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مجموع تعداد ۱۴۱۳هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۵/۲میلیارد ریال دادوستد شد که از این ... تعداد سهام ۵۶درصد مربوط به خرید بود. تعداد سهام مبادله شده متعلق به ۲۷ شرکت بود، همین‌طور از میان سهام مورد مبادله سهام شرکت‌های مخابرات ایران، تراکتورسازی ایران، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و بانک پارسیان از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌‌ای کیش، تعداد یک‌میلیون و ۱۱۷هزار و ۵۹۴ سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۶۹۲میلیون از سهام ۱۳ شرکت دادوستد شد. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت بانک پارسیان و موسسه مالی اعتباری سینا، از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۱۸۶هزار و ۲۳۳سهم به ارزش ۳۵۴میلیون و ۲۲۹هزار و ۵۲۲ریال دادوستد شد که ۱۲درصد آن مربوط به خرید سهام و ۸۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود و این تعداد سهام متعلق به ۱۵ شرکت بود. از میان شرکت‌هایی که سهام آنها روز گذشته در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، مخابرات ایران، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و صنایع جوشکاب یزد بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

زنجان

بورس منطقه‌ای زنجان در روز شنبه شاهد دادوستد یک‌میلیون و ۶۴۹هزار و ۲۶۲ سهم (متعلق به ۳۳ شرکت) به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۵۴۱میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۳۹درصد به خرید و ۶۱درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. شرکت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، فرآوری مواد معدنی و مخابرات ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند. همچنین شرکت کارگزاری اردیبهشت ایرانیان بیشترین ارزش ریالی معاملات و شرکت کارگزاری آگاه کمترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.