گروه بورس - جزئیات پیش‌بینی درآمد هر سهم داروسازی داملران رازک در راستای استفاده از معافیت مالیاتی موضوع ماده ۱۳۲ قانون مالیات‌های مستقیم با تغییر در طبقه‌بندی مالیات، ‌سایر درآمدها و هزینه‌های عملیاتی تغییر کرده است. براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، «ددام» درآمد هر سهم امسال را با ۳۵میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ یک‌هزار و ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی عملکرد داملران رازک برای سال‌مالی ۸۷ در مقایسه با عملکرد واقعی سال‌مالی قبل به ترتیب فروش ۲۴درصد افزایش، بهای تمام‌شده کالای فروش‌رفته ۲۸درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۲درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۰درصد افزایش نشان می‌دهد.

به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۲۵/۰۲/۸۷ اختیار اجرای افزایش سرمایه از مبلغ ۳۵میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال به مبلغ ۵۰میلیون ریال از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران به هیات‌مدیره تفویض شد تا ظرف مدت دو سال آن را عملی کند.

داملران رازک طرح تولید ویال‌های تزریقی با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ ۵۵میلیارد و ۱۳۴میلیون ریال را در دست اجرا دارد که هزینه‌های انجام‌شده تاکنون مبلغ ۶۰میلیون ریال بوده و تاریخ بهره‌برداری از آن سال ۱۳۸۸ اعلام شده است. شایان ذکر است شرکت درخصوص تامین مالی طرح اعلام نموده است مبلغ ۳۵میلیارد و ۲۷۵میلیون ریال از محل تسهیلات صندوق ذخیره ارزی با عاملیت بانک توسعه صادرات و مابقی از محل تسهیلات ریالی تامین مالی خواهد گردید.