گروه بورس - سود پس از کسر مالیات شرکت چین چین با چهار میلیاردو ۲۸۰میلیون ریال افزایش به طور خالص مبلغ ۵۰ریال پیش بینی شده است.

براساس گزاش سازمان بورس و اوراق بهادار، پیش بینی عملکرد چین چین برای سال مالی منتهی به خردادماه سال ۸۸ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۵۳درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۶۲درصد افزایش و سود عملیاتی ۲۵۸درصد افزایش نشان می دهد. شرکت دلایل تغییرات را افزایش مقدار و نرخ فروش، افزایش نرخ مواد اولیه و کاهش هزینه‌های مالی عنوان کرده است.

پیش بینی خالص درآمد (هزینه های) متفرقه برای سال مالی ۸۸ مبلغ ۴۰۷میلیون ریال (مبلغ ۱۸ریال به ازای هر سهم و معادل ۳۶درصد از سود خالص شرکت) است که شرکت جزئیات آن را ارائه نکرده است.

این درحالی است که مطابق با صورت های مالی حسابرسی شده سال مالی منتهی به خردادماه زیان انباشته شرکت بالغ بر ۳۷میلیاردو ۳۳۰میلیون ریال(به ازای هر سهم مبلغ یک هزارو ۶۶۷ریال) است، بنابراین شرکت مشمول مفاد ماده ۱۴۱ اصلاحیه قانون تجارت است.

کشت و صنعت چین چین در دوره سه ماهه منتهی به شهریور امسال با وجود تحقق ۲۴درصد فروش، توانست معادل ۱۰۰درصد از سود هر سهم خود را محقق کند.