گروه بورس - سازمان بورس و اوراق بهادار دلایل تعدیل اعلام شده از سوی شرکت البرزدارو را موجه ندانست.

براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، البرزدارو درآمد هر سهم امسال را با ۴۸میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ دو هزارو یک ریال پیش بینی کرده است. این درحالی است که سود هر سهم این شرکت در ۲۲مهرماه مبلغ یک هزارو ۵۹۲ریال اعلام شده بود.

البرزدارو در عملکرد ۹ماهه منتهی به آذرماه توانست معادل ۶۹درصد پیش بینی سود هر سهم و ۷۳درصد از پیش بینی درآمد حاصل از فروش امسال را محقق کند.

همچنین پیش بینی عملکرد البرزدارو برای سال مالی ۸۷ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۷درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۰درصد افزایش، سود عملیاتی ۳۵درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۴۳درصد افزایش نشان می دهد.

هیات مدیره تصمیم دارد حداکثر تا مبلغ ۱۳۵۰ ریال به ازای هر سهم را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سال مالی ۸۷ پیشنهاد کند.

البرزدارو طرح نوسازی و توسعه خط تولید آمپول را با برآورد سرمایه گذاری به مبلغ ۹۲میلیاردو ۷۲۸میلیون ریال و هزینه های انجام شده به مبلغ ۲۸میلیاردو ۵۵۳میلیون ریال با درصد پیشرفت کار ۳۱درصد در دستور کار دارد. شرکت موعد بهره برداری از طرح یادشده را نیمه دوم سال ۸۸ عنوان کرده است.