گروه بورس - سرمایه‌گذاری صنعت بیمه در عملکرد سه ماهه از سال مالی منتهی به شهریور ماه ۸۸ توانست، معادل ۳۸درصد از سود هر سهم را محقق کند.

براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، «وبیمه» درآمد هر سهم سال مالی ۸۸ را با ۷۵۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۱۷۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی عملکرد «وبیمه» برای سال مالی منتهی به شهریور ۸۸ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها ۲درصد کاهش، سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها مبلغ ۸۶میلیارد ریال افزایش، سود عملیاتی ۲۰درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۹درصد افزایش نشان می‌دهد.همچنین سود حاصل از سایر فعالیت‌ها برای سال مالی ۸۸ به مبلغ ۵۴میلیاردو ۸۰۰میلیون ریال شامل سود سپرده‌های بانکی و اوراق مشارکت به مبلغ یک میلیارد ریال و سود حاصل از سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات به مبلغ ۵۳میلیاردو ۸۰۰میلیون ریال است.شرکت اعلام کرده است هیات‌مدیره درنظر دارد ۸۰درصد سود پیش‌بینی شده سال مالی ۸۸ را جهت تقسیم به مجمع عمومی عادی سالیانه پیشنهاد کند.این درحالی است که سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌های «وبیمه» در دوره سه ماهه منتهی به آذرماه با افزایش ۱۳۴درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل روبه‌رو بوده است. سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌های «وبیمه» در این دوره معادل ۵درصد از پیش‌بینی شرکت را محقق کرده است.