گروه بنگاه‌ها- آخرین جزئیات و پیش‌بینی‌های ۵شرکت بورسی اعلام شد.

کاهش ۹۳ درصدی پیش‌بینی سود هر سهم «خکمک»

شرکت کمک فنر ایندامین برای سال مالی ۹۲ مبلغ دو ریال سود پیش‌بینی کرد.

براساس اطلاعیه سازمان بورس، این رقم در مقایسه با سال مالی ۹۱ با کاهش ۹۳ درصدی مواجه است. «خکمک» پیش‌بینی فروش سال مالی ۹۲ را با افزایش ۵۹ درصدی نسبت به سال مالی ۹۱ مبلغ ۸۳۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

شرکت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی ۹۱ را با سرمایه ۱۰۰ میلیارد ریال طی سال مالی ۹۰ و ۳۱ تیرماه، ۳۰ مهرماه، ۱۶ آبان‌ماه و ۳۰ دی‌ماه ۹۱ مبلغ ۳۴ ریال و براساس اطلاعات دریافتی پیش‌بینی سال ۹۲ را مبلغ ۳۰ ریال اعلام کرده است.

افزایش ۲۲ درصدی فروش «دسینا»

شرکت لابراتوارهای سینا دارو هم پیش‌بینی فروش سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۲ را با افزایش ۲۲ درصدی نسبت به سال مالی ۹۱ به بازار اعلام کرد.

«دسینا» پیش‌بینی فروش سال مزبور را بیش از ۷۹۶ میلیارد ریال اعلام کرده که دلیل آن را تغییر در ترکیب و تعداد فروش محصولات در سال آتی عنوان کرده است.

شرکت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی ۹۱ را با افزایش ۲۱ درصدی مبلغ دو هزار و ۵۶۰ ریال اعلام کرده است.

براساس اطلاعات ارسالی هیات مدیره در نظر دارد ۵۰ درصد از سود خالص را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سال ۹۲ پیشنهاد نماید.

انتشار پیش‌بینی سود هر سهم «دجابر»

شرکت داروسازی جابرابن‌حیان برای سال مالی ۹۲ مبلغ ۶۴۱ ریال سود پیش‌بینی کرد.

این شرکت فروش سال مالی ۹۲ را بیش از یک هزار و ۲۳۴ میلیارد ریال پیش‌بینی کرده که در مقایسه با سال مالی ۹۱ از افزایش ۳۱ درصدی برخوردار است.

براساس اطلاعات ارسالی هیات مدیره در نظر دارد مبلغ ۴۵۰ ریال به ازای هر سهم را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سال ۹۲ پیشنهاد نماید.

«فسپا» ۹۳۳ ریال سود پیش‌بینی کرد

گروه صنعتی سپاهان برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۲ با سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریال مبلغ ۹۳۳ ریال سود به ازای هر سهم پیش‌بینی کرده است.

این شرکت سود هر سهم سال مالی ۹۱ را با سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریال مبلغ یک هزار و ۵۳ ریال پیش‌بینی کرده بود.

پیش‌بینی فروش «فسپا» برای سال مالی ۹۲ با افزایش ۴۴ درصدی نسبت به سال مالی ۹۱ مبلغ چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

«خفنر» ۱۱۸ ریال سود پیش‌بینی کرد

شرکت فنرسازی خاور برای سال مالی ۹۲ مبلغ ۱۱۸ ریال سود پیش‌بینی کرد.

این رقم افزایش ۶۹ درصدی را نسبت به سال مالی ۹۱ نشان می‌دهد.

«خفنر» فروش سال مالی مزبور را با افزایش ۳۷ درصدی نسبت به سال مالی قبل بیش از ۳۲۹ میلیارد ریال پیش‌بینی کرده است.

شرکت دلیل تغییر در فروش را پیش‌بینی افزایش نرخ فروش در سال مالی ۹۱ عنوان کرده است.

مزید اطلاع شرکت اعلام کرده است که هیات مدیره در نظر دارد ۵۰ درصد از سود خالص را برای تقسیم به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.