قم

دیروز ۷۴۹ هزار و ۱۲۰ سهم و حق‌تقدم به ارزش ۸/۳ میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای قم دادوستد شد. ۴۵ درصد ارزش معاملات، خرید و ۵۵ درصد آن مربوط به فروش بود. ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی ایران، فولاد خوزستان و چادرملو بیشترین حجم معاملات را در بورس منطقه‌ای قم داشتند. کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد یک میلیون و ۱۵۰ هزار سهم به ارزش یک میلیارد و ۳۳۳ میلیون ریال از سهام ۳۰ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۶۸ درصد مربوط به خرید و ۳۲ درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران و تولید تجهیزات سنگین هپکو از استقبال بیشترین برخوردار بودند.

تبریز

در معاملات روز یکشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۸۶۹ هزار و ۴۰۶ سهم از سهام ۵۰ شرکت دادوستد شد که ۵۱ درصد آن مربوط به خرید و ۴۹ درصد آن مربوط به فروش سهام بود. از میان ۲۰ کارگزاری فعال در بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی، بیشترین ارزش معاملاتی خرید مربوط به کارگزاری بانک تجارت به ارزش ۳۴۶ میلیون ریال و بیشترین ارزش معاملاتی فروش مربوط به کارگزاری نهایت‌نگر به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال می‌باشد. سه شرکت با بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش نیز به شرح ذیل می‌باشند. دیروز بیشترین ارزش ریالی معاملات در بورس منطقه‌ای تبریز به ترتیب مربوط به شرکت‌های چادرملو و ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی بود.

قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق‌بهادار قزوین حاکی از ۹۷۸ هزار و ۴۱۱ سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۶۴۵ میلیون و ۱۹۱ هزار ریال بود که ۵۶ درصد آن به خرید و ۴۴ درصد نیز به فروش سهام اختصاص یافت. سهام شرکت‌های چادرملو، لیزینگ صنعت و معدن و موسسه مالی اعتباری سینا بیشترین تعداد خریداران را داشتند و آزمایش، رایان سایپا و موسسه مالی اعتباری سینا بیشترین حجم ریالی داد و ستد را به خود اختصاص دادند.

ارومیه

در روز گذشته تعداد ۸۹۸ هزار و ۵۱ سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، معادل دو میلیارد و ۱۲ میلیون ریال بود که ۸۷ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین دیروز سهام شرکت رایان سایپا با ۶/۳۴ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

تالار سهم آشنا

روز یکشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۱۷۲ هزار و ۱۶ سهم به ارزش ۶۳۵ میلیون و ۴۰۳ هزار ریال مبادله شد که ۹۶ درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۴ درصد آن مربوط به فروش بود. همچنین شرکت چادرملو بیشترین ارزش خرید معاملات این تالار را به خود اختصاص داد.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۱۶۷ هزار و ۹۵۱ سهم به ارزش ۴۰۳ میلیون و ۱۱۷ هزار و ۲۳۵ ریال دادوستد شد که ۵۲ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۸ درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۱۶ شرکت بود و در بورس منطقه‌ای همدان ۱۲ کد معاملاتی جدید ایجاد شد. از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، توسط معادن روی ایران، معدنی و صنعتی چادرملو و زامیاد بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، تعداد ۲۵۲ هزار و ۶۶ سهم به ارزش بیش از ۷۴۲ میلیون ریال دادوستد قرار گرفت. این تعداد از میان ۲۱ شرکت بوده که (۱۵ شرکت با افزایش قیمت، ۵ شرکت با کاهش قیمت و ۱ شرکت بدون تغییر قیمت) ۷۸ درصد ارزش دادوستد را خرید و ۲۲ درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به ملی مس ایران بود. همچنین بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به توسعه صنعتی ایران بود.