گروه بورس - پیش‌بینی درآمد هر سهم سال‌مالی ۸۶ «ختور» با ۵/۱۱۶ درصد افزایش مبلغ ۲۴۹ ریال به ازای هر سهم اعلام شده است. به گزارش روابط عمومی گروه رادیاتور ایران پیش‌بینی یادشده برای شرکت رادیاتور ایران از رقم ۱۱۵ ریال به مبلغ ۲۴۹ ریال به ازای هر سهم افزایش یافته است.

همچنین رادیاتور ایران توانست طی آذرماه رکود جدیدی را در صادرات ماهانه گروه رادیاتور ایران به ثبت رساند. از مهم‌ترین عوامل تعدیل در سود این شرکت می‌‌توان به افزایش فروش به میزان ۱/۲۹ درصد بیش از برآورد اولیه، افزایش سود حاصل از سرمایه‌گذاری عملیاتی به میزان ۳۹ درصد،‌ کاهش هزینه‌های مالی به میزان ۴ درصد و افزایش درآمدهای متفرقه به میزان ۱۸ درصد بیش از برآورد

اشاره کرد.

این شرکت در حالی که در سال ۸۶ رکورد تولید روزانه خود (تولید بیش از ده تن در روز رادیاتور مس و برنجی) را شکست، بیش از ۷۸۵ هزار دلار انواع رادیاتور را نیز در آذرماه به بازارهای جهانی صادر کرد و رکورد ماهانه صادرات را نیز شکست.

همچنین صادرات امسال رادیاتور ایران تا پایان دی‌ماه از مرز چهار میلیون دلار گذشت. این شرکت پیش‌بینی کرده است که این رقم تا پایان سال جاری از مرز پنج میلیون دلار فراتر رود.