گروه بورس- شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد طی دوره 9 ماه منتهی به پایان اسفند ماه سال 86 توانست 82 ریال سود به ازای هر سهم خود کنار بگذارد.

بر اساس اطلاعیه سرپرت نظارت بر ناشران اوراق بهادار، «توکا فولاد» درآمد هر سهم سال مالی منتهی به پایان خرداد ماه ۸۷ را مبلغ ۴۱۹ ریال پیش‌بینی کرده است که این پیش‌بینی در دوره مورد گزارش معادل ۲۰درصد پوشش داده شده است.
هیات‌مدیره این شرکت اعلام کرده است که حدود 75درصد از سود خالص سال مالی جاری را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. این شرکت از فروش سرمایه‌گذاری‌های خود در دوره گزارش شده بیش از هفت‌میلیارد و 924میلیون ریال درآمد کسب کرد.
این شرکت در عملکرد سال مالی منتهی به پایان خرداد ماه ۸۷ نسبت به عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها با هفت‌درصد افزایش، سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها با ۴۴درصد کاهش، سود حاصل از ارائه خدمات با ۱۱درصد افزایش، سود عملیاتی به مبلغ ۳۳۶‌میلیون ریال افزایش و سود پس از کسر مالیات با ۱۲۳‌میلیون ریال کاهش مواجه است.
مطابق اطلاعات دریافتی قبلی، شرکت اعلام کرده است با توجه به اینکه درآمد پروژه ساخت و راه‌اندازی واگن برگردان شماره 2(کاردامپر) براساس پیشرفت کارشناسایی می‌شود، در پیش‌بینی درآمد حاصل از ارائه خدمات برای سال مالی منتهی به پایان خرداد ماه 87 با فرض 30‌درصد پیشرفت مبلغ 3‌میلیارد و 470‌میلیون ریال سود حاصل از ارائه خدمات پروژه مزبور در نظر گرفته شده است. همچنین اجرای قرارداد ماشین شماره 2 ریخته‌گری به مبلغ 240‌میلیارد ریال که در تاریخ 26‌اسفندماه 86 برنده شده تاکنون تاریخ شروع قرارداد اعلام نشده و تاثیری در بودجه 87 نخواهد داشت و اجرای قرارداد احداث واحد تخلیه، انباشت و برداشت گندله‌سازی سبا به مبلغ 499‌میلیارد ریال که در تاریخ دهم آذرماه 86 برنده شده و عملیات اجرایی از تاریخ یکم اسفندماه 86 شروع شده و باحداکثر 7‌درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان 31‌خردادماه 87 در صورت با اهمیت بودن تاثیر آن بر سود اعلام‌شده سال مالی 87 متعاقبا اعلام می‌شود.