گروه بورس- شرکت سرمایه‌گذاری البرز پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه 88 ، با سرمایه 720میلیارد و یکصدمیلیون ریالی، به طور خالص مبلغ 360ریال اعلام کرد.

به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، «والبر» پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 88 را با سرمایه 607میلیارد و 200میلیون ریالی در 26 بهمن 87 مبلغ 421ریال اعلام کرده بود. این در حالی است که به استناد تفویض اختیار مجمع عمومی فوق‌العاده و تصمیمات هیات مدیره، سرمایه شرکت از مبلغ 607میلیارد و 200میلیون‌ریال به مبلغ 720میلیارد و 100میلیون ریال (معادل 19درصد) از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده سهامداران افزایش یافته است.
گفتنی است، این افزایش سرمایه به منظور مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر صورت گرفته است. همچنین مطابق اطلاعات دریافتی، هیات مدیره «والبر» در نظر دارد ۸۰درصد از سود عملیاتی سال ۸۸ را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سال ۸۸ پیشنهاد کند. گفتنی است، پیش‌بینی عملکرد سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۸۸ شرکت در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب سود حاصل از سرمایه‌گذاری ۲درصد افزایش، سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها ۲۵درصد کاهش و سود عملیاتی ۴درصد افزایش نشان می‌دهد که شرکت دلایل تغییرات را افزایش سرمایه، افزایش سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها از
6میلیارد ریال به 14میلیارد و 231میلیون ریال، کاهش سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها به علت کاهش درصد مالکیت به جهت فروش سرمایه‌گذاری‌ها و کاهش سود تقسیمی شرکت البرز بالک از مبلغ 260میلیارد و 774میلیون ریال به مبلغ 256میلیارد و 34میلیون ریال اعلام کرده است.