گروه بورس- ایران ارقام درآمد هر سهم سال مالی منتهی به شهریور سال ۸۹ را با ۱۲۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۷۰۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، پیش‌بینی عملکرد ایران ارقام برای سال مالی منتهی به شهریور۸۹ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از فروش و ارائه خدمات ۲۷درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته و خدمات ارائه شده ۳۲درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۴درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۶درصد افزایش نشان می‌دهد که شرکت دلیل عمده آن را افزایش تعداد فروش و اجاره خودپرداز و درآمد خدمات اعلام کرده است. شرکت اعلام کرده است که طرح کارخانه مونتاژ خودپرداز و پی‌سی را با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری ۲۵میلیارد ریال (هزینه‌سرمایه‌گذاری انجام شده ۱۱میلیارد ریال، ۴۴درصد پیشرفت کار و تاریخ بهر‌ه‌برداری ۱۳۸۸) در دست انجام دارد.

هیات مدیره «مرقام» در نظر دارد ۶۰درصد سود خالص را جهت تقسیم بین سهامداران، به مجمع عمومی عادی سال مالی ۸۹ پیشنهاد کند. مطابق مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده ۸ تیر ماه ۸۸ سرمایه شرکت از مبلغ ۵۰میلیارد ریال به مبلغ ۱۲۰میلیارد ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران) افزایش یافت.