فرید هلالات
قیمت سهام شرکت سایپا در محدوده ۱۱۰‌تومان و ۱۰۳‌تومان با حمایت‌هایی رو به رو است.

همان طور که انتظار می‌رفت قیمت سهام شرکت در محدوده 110‌تومان با افزایش سطح تقاضا و اشباع بازار فروشندگی مواجه شده است. از این رو انتظار داریم قیمت به سبب افزایش سطح تقاضا در طی روزهای آتی رشد کند. در طی موج صعودی احتمالی مقاومت‌های مهم عبارتند از:
۱۱۵، ۱۱۹، ۱۲۵، ۱۳۵، ۱۴۳و ۱۵۱‌تومان. ۱۱۹ - ۱۱۵‌تومان در حقیقت باند مقاومتی است که با تمرکز بر ۱۱۷‌تومان همراه است. چنانچه سطح تقاضا به حدی باشد که قیمت از این محدوده با قدرت بگذرد، ۱۲۵‌تومان مقاومت بعدی است و ممکن است با عرضه‌هایی همراه باشد. در مجموع محدوده ۱۴۳‌تومان و ۱۵۱‌تومان اهداف اصلی قیمت هستند اما ممکن است تحقق این اهداف با آهنگ کندی همراه باشد. در خصوص سهام شرکت بانک ملت، این طور به نظر می‌رسد که سهام شرکت با اشباع بازار فروشندگی همراه است و در محدوده ۱۰۵‌تومان به خوبی حمایت می‌شود. اغلب کارشناسان بر این عقیده‌اند که ریسک سرمایه‌گذاری در سهام شرکت بانک ملت بسیار پایین است. مقاومت‌های پیش روی قیمت سهام شرکت عبارتند از:
110، 114، 120، 125، 130، 135و 144‌تومان. این احتمال وجود دارد که قیمت سهام بانک ملت نیز با آهنگ نسبتا کندی رشد کند، اما هدف اصلی قیمت در محدوده 125‌تومان قرار دارد. این احتمال وجود دارد که در بلند مدت قیمت تا محدوده 135‌تومان نیز رشد کند.
FARID.HELALAT@GMAIL.COM