فرید هلالات
پس از قله ۲۲۸‌تومانی که با تشکیل کندل Hanging Man همراه بود، قیمت سهام شرکت ۵۰‌درصد از موج صعودی قبلی را تصحیح کرد و در محدوده خط میانه چنگال اندروز و تصحیح ۵۰‌درصد (۱۹۵ - ۱۹۰‌تومان) حمایت شد.

طی صعود مجدد، قیمت سهام شرکت در محدوده مقاومت ۸/۶۱‌درصد فیبوناچی (۲۱۷‌تومان)، برای دستیابی به قله قبلی (۲۲۸‌تومان) ناکام ماند. چنین شرایطی، سیگنال Failed To Reach تلقی گشته و بنابراین احتمال دارد که حفره میانی در محدوده ۱۹۱‌تومان رو به پایین شکسته شود. این در حالی است که عدد اندیکاتور شاخص قدرت نسبی از محدوده بالای ۷۰ به زیر مرز ۷۰ وارد شده است و حرکت برگشتی به محدوده ۷۰ نیز انجام شده است. بر اساس آنچه گفته شد شکسته شدن ۷۰ رو به پایین در اندیکاتور شاخص قدرت نسبی، سیگنالی نزولی تلقی می‌شود. حمایت‌های پیش روی قیمت سهام شرکت عبارتند از: ۲۰۷‌تومان، ۲۰۰‌تومان، ۱۹۱ - ۱۸۷‌تومان، ۱۸۰ - ۱۷۵‌تومان و ۱۶۵‌تومان.
این طور به نظر می‌رسد که محدوده 190 - 187‌تومان، حمایت مهمی است. در این محدوده تراکم حمایت‌ها به سبب وجود میانگین‌های متحرک 200 روزه و 55 روزه، خط میانه چنگال اندروز و باند حمایتی 190 - 187‌تومان بالا است. این در حالی است که تلاقی حمایت 190 - 187‌تومان با خط روند صعودی میان‌مدت نیز، بر اهمیت محدوده مزبور می‌افزاید. چنانچه 180 - 175‌تومان رو به پایین شکسته شود، افت قیمت تا محدوده 165‌تومان در جریان خواهد بود.
FARID.HELALAT@GMAIL.COM