گروه بورس- شرکت بسته‌بندی ایران سود هر سهم سال ۸۸ را با سرمایه ۷۹میلیارد و ۱۴۴میلیون ریال مبلغ ۲۴۳ریال خالص پیش‌بینی کرد. به گزارش بورس و اوراق بهادار این شرکت سود هر سهم سال ۸۸ را با سرمایه ۴۵میلیارد و ۲۲۵میلیون ریال در تاریخ ۱۷ اسفند ماه ۸۷ مبلغ ۶۱ریال و در تاریخ‌های ۲۶ اسفند ماه ۸۷ و ۲۴فروردین ماه امسال مبلغ ۱۲۳ریال و در تاریخ ۳۱خرداد ماه امسال با سرمایه ۷۹میلیارد و ۱۴۴میلیون ریال مبلغ ۲۴۳ریال فعلی اعلام کرده است که دلایل تعدیل را افزایش سرمایه، خرید ماشین‌آلات جدید و توسعه خطوط تولید اعلام کرده است.

پیش‌بینی سود خالص «فبیرا» برای سال ۸۸ نسبت به سال قبل ۸۰درصد کاهش نشان می‌دهد. شرکت در سه ماه اول سال توانست ۲۲ریال زیان به ازای هر سهم محقق کند.

شرکت فروش امسال خود را با ۳۹درصد افزایش نسبت به سال قبل ۴۹۵میلیارد و ۶۰۴میلیون ریال پیش‌بینی کرده است که طی سه ماه ۷۰میلیارد ریال معادل ۱۴درصد پیش‌بینی خود را به تحقق رسانده است.

سود ناخالص شرکت نیز ۵۷میلیارد و ۶۷۷میلیون ریال پیش‌بینی شده که سه ماهه شرکت ۷میلیارد و ۷۵۳میلیون ریال آن را کنار گذاشت. سود عملیاتی شرکت نیز با ۲۱درصد افزایش نسبت به سال قبل ۵۵میلیارد ریال پیش‌بینی شده که شرکت ۷میلیارد و ۹۵۷میلیون ریال آن را سه ماهه محقق کرده است.

درآمدهای متفرقه امسال شرکت تنها یک‌میلیارد و ۵۳۹میلیون ریال پیش‌بینی شده است.

خالص درآمد(هزینه‌)های متفرقه عملکرد واقعی سال مالی ۸۷ به مبلغ ۹۱میلیارد و ۳۳۶میلیون ریال (به ازای هر سهم مبلغ دوهزار و ۲۰ریال و معادل ۹۴درصد کل سود خالص سالانه) ناشی از فروش بخشی از زمین و سوله کارخانه به شرکت بهپخش به مبلغ ۸۵میلیارد و ۸۴۶میلیون ریال (به ازای هر سهم مبلغ ۱۸۹۸ریال و معادل ۸۹درصد کل سود خالص سالانه) است.