گروه بورس- پیرو مذاکرات شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و ستاد توسعه فناوری نانو ریاست‌جمهوری، حمایت‌های اعتباری و اطلاعاتی در زمینه نانو تکنولوژی در اختیار شرکت سرمایه‌گذاری غدیر قرار گرفت.

محسن معماری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، سیاست این شرکت برای حضور در حوزه‌های تکنولوژی به خصوص نانو تکنولوژی را نقش‌آفرینی در عرصه ملی اعلام کرد و گفت: با توجه به تلاش‌ها در حوزه ریاست‌جمهوری، نشست‌هایی با همکاری شرکت سرمایه‌گذاری غدیر برگزار شد تا پیرو آن، یک شرکت، محوریت سرمایه‌‌گذاری ها در حوزه نانو را بر عهده گیرد.

وی افزود: براساس تفاهم‌نامه‌ای که میان شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و ستاد توسعه فناوری نانو ریاست‌جمهوری امضا شده، این شرکت، سرمایه‌گذاری در عرصه نانو تکنولوژی را برعهده گرفته تا بدین ترتیب راهبری و محوریت و هدایت پروژه‌های مربوط به این صنعت را انجام دهد و همراستا با رتبه‌های برتر جهان در زمینه انرژی اتمی، پرتاب ماهواره و شبیه‌سازی، ایران بتواند در زمینه نانو تکنولوژی نیز حرف اول را در دنیا بزند.

مدیرعامل غدیر در خصوص جزئیات این تفاهم‌نامه خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه یک تفاهم‌نامه پایه است که بر اساس آن، ستاد توسعه فناوری نانو ریاست‌جمهوری و شرکت غدیر به طور مشترک توسعه این صنعت را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی افزود: از آنجایی که بحث نانو مقوله‌ای جدید است، بنابراین اول گام دراین زمینه، بررسی این مساله و توسعه سرمایه‌گذاری در مورد آن است و در مراحل بعدی، ساز و کارهای آن اجرایی خواهد شد.