گروه بورس- شرکت پاک‌وش پیش‌بینی درآمد هر سهم امسال را با ۲۸۷ریال کاهش به طور خالص مبلغ ۲۸۶ریال اعلام کرد.

به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، «شوش» پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را برای سال مالی منتهی به پایان دی ماه ۸۸ با سرمایه ۳۹میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال، به طور خالص مبلغ ۲۸۶ریال اعلام کرده است که شرکت در اطلاعیه قبلی این پیش‌بینی را مبلغ ۵۷۳ریال در نظر گرفته بود. شایان ذکر است شرکت دلایل تعدیل یاد شده را عنوان نکرده است. همچنین پاک‌وش در دوره ۹ ماهه نخست سال جاری توانست ۲۱۵ریال (معادل ۷۵درصد) از پیش‌بینی سود سالانه خود را محقق کند. از سوی دیگر میزان فروش شرکت در دوره مزبور با ۷۴درصد پوشش به رقم ۵۲۲میلیارد ریال رسیده است.

همچنین سود عملیاتی «شوش» نیز تا پایان مهر ماه سال جاری به رقم ۲۸میلیارد و ۷۷۵میلیون ریال رسیده است، که این رقم معادل ۷۳درصد از پوشش سالانه سود عملیاتی شرکت است.

بر اساس این گزارش پیش‌بینی عملکرد سال مالی ۸۸ «شوش» در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۲۴درصد کاهش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۸درصد کاهش، سود عملیاتی ۴درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۵۹درصد کاهش داشته است.

شایان ذکر است هیات‌مدیره شرکت در نظر دارد مبلغ ۷۰ریال به ازای هر سهم از سود عملکرد سال ۸۸ را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.